Opel Insignia po liftingu: znamy POLSKI CENNIK flagowej limuzyny w wersjach sedan, liftback i kombi - WIDEO

2013-10-14 19:30

W kolejnym etapie ofensywy modelowej Opla, firma wzięła na warsztat swoją flagową limuzynę. Opel Insignia, który zadebiutował na rynku w 2008 roku, po pięciu latach przeszedł lifting nadwozia. Nowe auto z roku modelowego 2014, charakteryzujące się poprawioną stylistyką nadwozia i wnętrza, oraz zmodernizowanymi jednostkami napędowymi, trafiło do polskiego cennika. Na jakie kwoty wyceniono każdą z wersji nadwoziowych?

Poprawione detale

Opel Insignia zaliczył spory sprzedażowy sukces, o czym świadczy liczba ponad 580 000 sprzedanych egzemplarzy tego modelu. Odmłodzenie nadwozia polega na optycznym poszerzeniu i obniżeniu przodu. Błyszczący, chromowany grill jest szerszy i osadzony niżej niż obecnie. Pas z logo marki stał się węższy, a jego końcówki wskazują na zaprojektowane od nowa klosze reflektorów z błyszczącymi czarnymi oprawami, wykończonymi chromowanymi detalami, i lampami do jazdy dziennej LED. Inne są też detale w dolnej części pasa przedniego z lampami przeciwmgielnymi. Tylna klapa posiada zintegrowany spoiler. Zakrzywiona linia słupka C w wersji 5-drzwiowej zanika, zanim dotrze do linii spojlera, co podkreśla sylwetkę tradycyjnego coupe. W wersji czterodrzwiowej słupek dochodzi do krawędzi spojlera, optycznie wydłużając sylwetkę sedana. Chromowana listwa na tylnej klapie została przesunięta w dół. Jej kontynuacją są wąskie światła cofania w tylnych lampach. Zarówno w sedanie, jak i w hatchbacku tylne światła pozycyjne i światła stop wykonano w technologii LED-owej. Uzupełnieniem są nowe wzory obręczy ze stopów lekkich

Lepsza funkcjonalność

Modernizację kokpitu podporządkowano bardziej intuicyjnej obsłudze. W konsoli centralnej o zupełnie nowej, subtelniejszej estetyce, umieszczono liczne nowoczesne rozwiązania i funkcje. Uproszczono detale deski rozdzielczej, tak jak obsługę klimatyzacji. Panel sterowania nowego systemu multimedialnego to 8-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy. Z poziomu ekranu startowego kierowca ma dostęp do wszystkich funkcji i menu niższego rzędu, takich jak wybór stacji radiowych, utworów, połączenia ze smartfonami czy nawigacja 3D. Zaprojektowano też nowy zestaw wskaźników z 8-calowym kolorowym ekranem. Oprócz tradycyjnych wskazań, prezentuje on informacje nawigacyjne oraz ustawienia funkcji smartfona i systemu audio.

Zmiany pod maską

Pod maską postawiono na nowe silniki zarówno wysokoprężne jak i benzynowe (także te przystosowane do gazu LPG). W nowej Insigni dwulitrowy turbodiesel o mocy 120 KM i 370 Nm lub 140 KM i 370 Nm emituje CO2 w ilości zaledwie 99 g/km. Najmocniejszym dieslem w ofercie jest silnik 2.0 BiTurbo CDTI 195 KM. Wyposażony w dwie turbosprężarki i układ sekwencyjny silnik rozwija 400 Nm momentu obrotowego. Wśród silników benzynowych na szczególną uwagę zasługują dwie turbodoładowane jednostki z bezpośrednim wtryskiem: 2.0 SIDI Turbo 250 KM 400 Nm oraz 1.6 SIDI Turbo 170 KM i 260 Nm (lub 280 Nm z overboost). Motory te mogą współpracować z sześciobiegową przekładnią manualną i systemem Start/Stop lub z nową sześciobiegową automatyczną skrzynią. Wersja z silnikiem 2.0 SIDI Turbo jest dostępna z napędem przednim lub na cztery koła. Oszczędną alternatywą będzie Insignia 1.4 140 KM LPG rozwijająca 200 Nm. Podobnie jak wersja benzynowa tego silnika, spełnia on rygorystyczne wymagania przyszłej normy emisji Euro 6. Liczne udoskonalenia konstrukcji podwozia mają podnieść komfort jazdy. Zmodernizowano amortyzatory, stabilizatory i układ kierowniczy. Ograniczono tez generowany hałas oraz wibracje podczas jazdy.

CENA w POLSCE

Opel Insignia sedan / cena promocyjna

silnik / wersja INSIGNIA EDITION COSMO EXECUTIVE
1.8 Twinport Ecotec (140 KM) M6

88 750 zł
84 750 zł

96 550 zł
92 550 zł
100 150 zł
104 150 zł
-
1.4 Turbo Ecotec (140 KM) Start/Stop M6
91 750 zł
87 750 zł
99 550 zł
95 550 zł
107 150 zł
103 150 zł
-
1.4 Turbo LPG Ecotec (140 KM) M6
98 350 zł
94 350 zł
106 150 zł
102 150 zł
113 750 zł
109 750 zł
-
1.6 Turbo Ecotec (170 KM) Start/Stop M6
- 104 550 zł
100 550 zł
112 150 zł
108 150 zł
123 750 zł
119 750 zł
1.6 Turbo Ecotec (170 KM) A6
- 109 650 zł
105 650 zł
117 250 zł
113 250 zł
128 850 zł
124 850 zł
2.0 Turbo Ecotec (250 KM) Start/Stop 4x4 M6
- - 142 750 zł
138 750 zł
150 850 zł
146 850 zł
2.0 Turbo Ecotec (250 KM) 4x4 A6
- - 147 850 zł
143 850 zł
155 950 zł
151 950 zł
2.0 CDTI Ecotec (110 KM) M6
96 750 zł
92 750 zł
104 550 zł
100 550 zł
- -
2.0 CDTI EcoFLEX (120 KM) Start/Stop M6
99 150 zł
95 150 zł
106 950 zł
102 950 zł
114 550 zł
110 550 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (130 KM) M6
97 750 zł
93 750 zł
105 550 zł
101 550 zł
113 150 zł
109 150 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (130 KM) A6
104 250 zł
100 250 zł
112 050 zł
108 050 zł
119 650 zł
115 650 zł
-
2.0 CDTI EcoFLEX (140 KM) Start/Stop M6
100 550 zł
96 550 zł
108 350 zł
104 350 zł
111 950 zł
115 950 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) Start/Stop M6
- 108 950 zł
104 950 zł
116 550 zł
112 550 zł
128 150 zł
124 150 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) A6
- 114 050 zł
110 050 zł
121 650 zł
117 650 zł
133 250 zł
129 250 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) Start/Stop 4x4 M6
- 121 950 zł
117 950 zł
129 550 zł
125 550 zł
137 650 zł
133 650 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) 4x4 A6
- 127 050 zł
123 050 zł
134 650 zł
130 650 zł
142 650 zł
138 750 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) Start/Stop M6
- - 126 050 zł
122 050 zł
137 650 zł
133 650 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) A6
- - 131 150 zł
127 150 zł
142 750 zł
138 750 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) 4x4 A6
- - 144 150 zł
140 150 zł
152 250 zł
148 250 zł

.

Opel Insignia liftback / cena promocyjna

silnik / wersja INSIGNIA EDITION COSMO EXECUTIVE
1.8 Twinport Ecotec (140 KM) M6

90 250 zł
86 250 zł

98 050 zł
94 050 zł
105 650 zł
101 650 zł
-
1.4 Turbo Ecotec (140 KM) Start/Stop M6
93 250 zł
89 250 zł
101 050 zł
97 050 zł
108 650 zł
104 650 zł
-
1.4 Turbo LPG Ecotec (140 KM) M6
99 850 zł
95 850 zł
107 650 zł
103 650 zł
115 250 zł
111 250 zł
-
1.6 Turbo Ecotec (170 KM) Start/Stop M6
- 106 050 zł
102 050 zł
113 650 zł
109 650 zł
125 250 zł
121 250 zł
1.6 Turbo Ecotec (170 KM) A6
- 111 150 zł
107 150 zł
118 750 zł
114 750 zł
130 350 zł
126 350 zł
2.0 Turbo Ecotec (250 KM) Start/Stop 4x4 M6
- - 144 250 zł
140 250 zł
152 350 zł
148 350 zł
2.0 Turbo Ecotec (250 KM) 4x4 A6
- - 149 350 zł
145 350 zł
157 450 zł
153 450 zł
2.0 CDTI Ecotec (110 KM) M6
98 250 zł
94 250 zł
106 050 zł
102 050 zł
- -
2.0 CDTI EcoFLEX (120 KM) Start/Stop M6
100 650 zł
94 650 zł
108 450 zł
104 450 zł
116 050 zł
112 050 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (130 KM) M6
99 250 zł
95 250 zł
107 050 zł
103 050 zł
114 650 zł
110 650 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (130 KM) A6
105 750 zł
101 750 zł
113 550 zł
109 550 zł
121 150 zł
117 150 zł
-
2.0 CDTI EcoFLEX (140 KM) Start/Stop M6
102 050 zł
98 050 zł
109 850 zł
105 850 zł
117 450 zł
113 450 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) Start/Stop M6
- 110 450 zł
106 450 zł
118 050 zł
114 050 zł
129 650 zł
125 650 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) A6
- 115 550 zł
111 550 zł
123 150 zł
119 150 zł
134 750 zł
130 750 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) Start/Stop 4x4 M6
- 123 450 zł
119 450 zł
131 050 zł
127 050 zł
139 150 zł
135 150 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) 4x4 A6
- 128 550 zł
124 550 zł
136 150 zł
132 150 zł
144 250 zł
140 250 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) Start/Stop M6
- - 127 350 zł
123 350 zł
139 150 zł
135 150 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) A6
- - 131 150 zł
127 150 zł
144 250 zł
140 250 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) 4x4 A6
-
- 145 650 zł
141 650 zł
153 750 zł
149 750 zł

.

Opel Insignia Sports Tourer / cena promocyjna

silnik / wersja INSIGNIA EDITION COSMO EXECUTIVE
1.8 Twinport Ecotec (140 KM) M6

93 750 zł
89 750 zł

101 150 zł
97 150 zł
109 150 zł
105 150 zł
-
1.4 Turbo Ecotec (140 KM) Start/Stop M6
96 750 zł
92 750 zł
104 150 zł
100 150 zł
112 150 zł
108 150 zł
-
1.4 Turbo LPG Ecotec (140 KM) M6
103 350 zł
99 350 zł
111 150 zł
107 150 zł
118 750 zł
114 750 zł
-
1.6 Turbo Ecotec (170 KM) Start/Stop M6
- 109 550 zł
105 550 zł
117 150 zł
113 150 zł
129 750 zł
125 750 zł
1.6 Turbo Ecotec (170 KM) A6
- 114 650 zł
110 650 zł
122 250 zł
118 250 zł
134 850 zł
130 850 zł
2.0 Turbo Ecotec (250 KM) Start/Stop 4x4 M6
- - 147 750 zł
143 750 zł
149 850 zł
153 850 zł
2.0 Turbo Ecotec (250 KM) 4x4 A6
- - 152 850 zł
148 850 zł
161 950 zł
157 950 zł
2.0 CDTI Ecotec (110 KM) M6
101 750 zł
97 750 zł
109 550 zł
105 550 zł
- -
2.0 CDTI EcoFLEX (120 KM) Start/Stop M6
104 150 zł
100 150 zł
111 950 zł
107 950 zł
123 950 zł
119 950 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (130 KM) M6
102 750 zł
98 750 zł
110 550 zł
106 550 zł
118 150 zł
114 150 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (130 KM) A6
109 250 zł
105 250 zł
117 050 zł
113 050 zł
124 650 zł
120 650 zł
-
2.0 CDTI EcoFLEX (140 KM) Start/Stop M6
105 550 zł
101 550 zł
113 350 zł
109 350 zł
120 950 zł
116 950 zł
-
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) Start/Stop M6
- 113 950 zł
109 950 zł
121 750 zł
117 750 zł
134 150 zł
138 150 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) A6
- 119 050 zł
115 050 zł
126 650 zł
122 650 zł
139 250 zł
135 250 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) Start/Stop 4x4 M6
- 126 950 zł
122 950 zł
134 550 zł
130 550 zł
143 650 zł
139 650 zł
2.0 CDTI Ecotec (163 KM) 4x4 A6
- 132 050 zł
128 050 zł
139 650 zł
135 650 zł
148 750 zł
144 750 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) Start/Stop M6
- - 131 050 zł
127 050 zł
143 650 zł
139 650 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) A6
- - 136 150 zł
132 150 zł
148 750 zł
144 750 zł
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM) 4x4 A6
-
- 149 150 zł
145 150 zł
158 250 zł
144 250 zł

.

WIDEO - tak prezentuje się odmłodzony Opel Insignia 2014

Nasi Partnerzy polecają