Peugeot 308 GTi z turbodoładowanym silnikiem 4-cylindrowym 1.6 THP, jeszcze w tym roku pojawi się w sprzedaży. Klienci będą wybierać między dwoma wariantami, gdzie podstawowy dostarczy 250 KM i 330 Nm, a mocniejsza odmiana generować będzie 270 KM i tak samo 330 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik połączono wyłącznie z 6-biegową przekładnią manualną, która przekazuje siłę na koła przednie.
Zobacz też: Peugeot 308 GTi - oficjalna galeria hot-hatcha
Osiągi auta są następujące - mocniejsza odmiana rozpędza samochód od 0 do 100 km/h w czasie 6 sekund, a słabsza na pokonanie takiego dystansu potrzebuje 6,2 s. W przekazaniu dużej mocy na koła szczególnie w momencie pokonywania zakrętów, pomaga mechaniczna szpera (mechanizm Torsen o ograniczonym poślizgu), ale jest ona montowana tylko w odmianie 270-konnej. Wyhamować pomagają przednie tarcze o średnicy 380 mm i tylne o średnicy 268 mm.
Cena Peugeota 308 GTi w Polsce, ani termin wprowadzenia go do sprzedaży wciąż nie są znane.