Skoda wykosiła konkurencję! Superb liderem w swoim segmencie

2014-04-28 20:02

Flagowa limuzyna czeskiej marki sprzedaje się jak świeże bułeczki. Superb pozycjonowany w klasie średniej, tylko w samym marcu sprzedał się w Polsce w liczbie 210 egzemplarzy. Dla porównania, kolejne w rankingu samochody miały sprzedaż mniejszą o 34 i 90 sztuk. Co powoduje, że limuzyna Skody cieszy się takim wzięciem wśród klientów?

Producent chwali się, że klienci tak często decydują się na Superba za sprawą jego świetnej relacji ceny do oferowanej przestrzeni i jakości. Trudno tutaj nie zgodzić się ze Skodą - jej flagowy model pod względem przestronności przebija wiele samochodów z klasy wyższej, jednocześnie posiadając atrakcyjną cenę. Blisko 5-metrową limuzynę można zakupić w polskich salonach od 72 700 zł.

Przeczytaj też: Skoda Superb Combi 1.8 TSI - TEST limuzyny od SuperAuto24.pl

Superb systematycznie notuje coraz lepsze wyniki sprzedaży, która dodatkowo wzrosła po ostatnim liftingu. Warto wspomnieć, że w zeszłym roku zarejestrowano w Polsce 3 365 egzemplarzy nowego Superba, z czego 1 025 trafiło do klientów indywidualnych.

Największymi nowościami w gamie flagowego modelu czeskiej marki jest wersja GreenLine, której średnie spalanie wg producenta ma wynosić 4,2 l/100 km, a także linia Outdoor, która charakteryzuje się zwiększonymi zdolnościami Superba do jazdy poza utwardzonymi drogami.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki