Tym jeździ Andrzej Piaseczny. Można się zdziwić, auto wcale nie jest drogą limuzyną

2021-05-09 12:06 Rafał Mądry
Andrzej Piaseczny jeździ Toyotą C-HR
Autor: AKPA Piasek jeździ hybrydową Toyotą C-HR

Andrzej Piaseczny jest wyraźnie przywiązany do japońskich samochodów. Artysta jeżdżący w ostatnich latach głównie drogimi Lexusami, czasem dla odmiany przesiada się do czegoś tańszego. W końcu parkowanie w zakorkowanym mieście długiej limuzyny nie należy do prostych czynności. W takich warunkach lepiej spisuje się kompaktowy crossover. W jakim dokładnie samochodzie został ostatnio przyłapany w Warszawie piosenkarz?

Andrzej Piaseczny był niedawno gościem telewizji śniadaniowej w centrum Warszawy. Znany i lubiany piosenkarz do studia wcale nie przyjechał eleganckim Lexusem LS (pokazywaliśmy ten samochód tutaj - ZOBACZ), którym w ciszy i spokoju zwykle przemierza trasę z Kielc do Warszawy. Artysta pod siedzibę „Dzień Dobry TVN” przyjechał innym japońskim autem, a dokładnie zaprojektowaną z myślą o mieście Toyotą C-HR Hybrid. To bardzo popularny w ostatnich latach samochód, który wyjątkowo mało traci na wartości, a z hybrydowym układem napędowym jest bardzo ekonomiczny. Ten odważnie zaprojektowany pojazd uchodzi za miastoodpornego crossovera, znacznie praktyczniejszego w porównaniu z tradycyjnymi hatchbackami. Auto ma plastikowe osłony na nadwoziu, dzięki czemu trudniej o uszkodzenie powłoki lakierniczej, a nieco wyższe zawieszenie łatwiej radzi sobie z dziurami i krawężnikami.

Testowaliśmy: Straciła kultowy zegarek, zyskała mocną hybrydę. Nowa Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM

Czarna Toyota C-HR, którą jeździ Andrzej Piaseczny, to auto po liftingu przeprowadzonym w 2019 roku, w wersji z napędem hybrydowym. Odmiana ta pod maską może mieć jeden z dwóch układów napędowych. Słabsza wersja jest oparta o benzynowy silnik 1.8 litra połączony z jednostką elektryczną i legitymuje się mocą systemową 122 KM. Odmiana o wyższych osiągach z silnikiem o pojemności 2.0 litra zespolonym z motorem elektrycznym dostarcza już 184 KM i pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Skrzynia biegów w każdym przypadku jest automatyczna i bezstopniowa. Hybrydowa C-HR użytkowana w mieście zadowala się niewielkimi ilościami paliwa dzięki czemu eksploatacja jest niedroga. Zgodnie z danymi producenta wersja 1.8 Hybrid średnio potrzebuje 4,8-5,3 l/100 km. W aucie z układem 2.0 Hybrid średnie spalanie kształtuje się na poziomie 5,3-5,7 l/100 km.

Ile kosztuje takie auto? Bez uwzględniania promocji, za podstawową wersję Toyoty C-HR z silnikiem 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT trzeba zapłacić od 112 900 zł. Mocniejszy wariant z układem 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM e-CVT to wydatek od 126 900 zł.

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze