opalanie

i

Autor: Shutterstock opalanie

Modne okulary przeciwsłoneczne na wakacje. Marka KOMONO prezentują nową kolekcję

2022-06-24 12:30

Ekskluzywna marka KOMONO, współpracująca w Polsce z siecią salonów optycznych Vision Express, prezentuje nową kampanię okularów przeciwsłonecznych pod hasłem „Come As You Are”. Jej motywem przewodnim jest wyrażanie siebie poprzez modę, co łączy się z wizją miłośników marki, będących często prawdziwymi trendsetterami. Ambasadorką najnowszej kampanii została Julia Sobczyńska, modelka i finalistka polskiej edycji programu Top Model.

KOMONO od 2009 roku wprowadza innowacje i nowoczesny design do świata akcesoriów. Produkty tej marki charakteryzują niepowtarzalny styl oraz nierzadko zaskakujące połączenia. Dzięki łamaniu stereotypów, a także częstemu przekraczaniu granic modowych, KOMONO kojarzy się przede wszystkim z niekonwencjonalnością i współczesną estetyką.

Marka KOMONO buduje platformę do autoekspresji

Najnowsza kampania, będąca jednocześnie ekskluzywną premierą kolekcji okularów przeciwsłonecznych, zachęca do wyrażania siebie i patrzenia w przyszłość. Twórcy za pomocą zróżnicowanych projektów stworzyli prawdziwą platformę do autoekspresji. Modele okularów trafią w gusta wielu fanów akcesoriów modowych i pozwolą im podkreślić to, co najbardziej chcą zaprezentować światu. Na potrzeby tej kampanii, KOMONO nawiązało współpracę ze studentami różnych szkół artystycznych w Belgii – skąd pochodzi marka – tworząc spontaniczne fotografie, zapewniające jak najpełniejsze oddanie siebie i swojej indywidualności.

W Polsce okulary KOMONO dostępne są dla klientów Vision Express od ubiegłego roku i już zyskały dziesiątki fanów i sympatyków. Użytkownicy mogą wybierać oprawki w klasycznych kształtach, jak modele Lulu czy Devon, a także sięgać po te bardziej awangardowe, np. Poly oraz Avery. Teraz, w ramach najnowszej kolekcji, otrzymają jeszcze większą gamę produktów do wyboru, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i w sprzedaży online.

Zobacz także: Szalone promocje Pepco. Bajkowa sukienka dla kobiet po 50-tce za grosze! Cudownie odmładza i jest hitem tego lata

Partnerstwo z Vision Express pomaga rozwijać naszą markę i sprawia, że nasze kluczowe filary, czyli innowacyjne wzornictwo i współczesna estetyka są jeszcze bardziej dostępne dla szerokiego grona odbiorców – podkreśla Anton Janssens, założyciel KOMONO.

Kampania „Come As You Are” z udziałem modelki

Współpraca KOMONO z Vision Express widoczna jest także na innych płaszczyznach. Do kampanii „Come As You Are” w roli ambasadorki dołączyła Julia Sobczyńska, modelka i finalistka 10. edycji programu Top Model. Okulary z najnowszej linii zaprezentowała na swoim Instagramie. Efekty współpracy widoczne są również na profilach społecznościowych Vision Express.

KOMONO to jedna z nielicznych marek okularów przeciwsłonecznych, które tak dobrze wpasowują się w moją estetykę. Cieszę się więc, że mogę promować kampanię „Come As You Are” w Polsce. Podobnie jak twórcy marki, uważam, że moda ma służyć przede wszystkim do wyrażania siebie. Zróżnicowana gama okularów z najnowszej kolekcji pozwoli każdemu na znalezienie idealnego modelu, który nie tylko podkreśli daną stylizację, ale także nasz charakter, wyznawane wartości czy nastrój – mówi Julia Sobczyńska, modelka, ambasadorka kampanii KOMONO „Come As You Are” w Polsce.

Źródło: materiały prasowe 

WŁOSKI STYL W KUCHNI. Webinar z cyklu „Luksus znaczy jakość”

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki