CALL CENTER

Koronawirus w Polsce wywołał reakcję wielu firm z Torunia, które postanowiły zadbać o swoich pracowników. Nierzadko są oni wysyłani na pracę zdalną, choć rzecz jasna nie wszystkie ośrodki mogą sobie …

dodano 19-3-2020

Kompetentny, uprzejmy i stanowczy – to cechy, które według Polaków powinny charakteryzować pracowników telefonicznej obsługi klienta – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego dla firmy finansowej Won…

dodano 20-5-2018

Centrala seksbiznesu z Wrocławia zarządzała pracą prostytutek z obszaru jednej trzeciej Polski, wysyłając do nich umówionych mężczyzn.

dodano 6-12-2017

Sceny niczym z "Wilka z Wall Street". Naga dziewczyna dziarskim krokiem przechodzi środkiem wąskiego biurowego korytarza między tłumem zgromadzonych w nim gapiów, ubranych w eleganckie garnitury i do…

dodano 31-10-2017

Doradca klienta, konsultant w call center i specjalista ds. telesprzedaży to nazwy, za którymi stoją niskie zarobki i umowy śmieciowe. Sprawdziliśmy, ile dokładnie wyniosło wynagrodzenie w zawodzie, …

dodano 20-4-2016

Ryszard Szczęch (63 l.) z Ursusa był przekonany, że przedłuża umowę z firmą Orange. Jak się okazało, zawarł nowy kontrakt, ale z mało znaną konkurencją. W dodatku na gorszych warunkach. - Oszukano mn…

dodano 30-1-2015

Firma Orange zatrudniająca ludzi do pracy w call center w Lublinie ma problemy. Pracownicy narzekają na rygor pracy, dużą ilość zmian, brudne pomieszczenia. To wierzchołek góry lodowej! Pracownikom n…

dodano 6-8-2013

Kolejarze stawiają na informację. Od wczoraj na stacji PKP Warszawa-Powiśle działa call center, w którym można się dowiedzieć wszystkiego o rozkładach, utrudnieniach na torach, awariach i cenach bile…

dodano 21-3-2012