Bilety okresowe: miesięczne, kwartalne, roczne - zarówno gdańskie, gdyńskie, jak i metropolitalne od 4 sierpnia będzie można kupić tylko:
- w aplikacji mobilnej „System FALA”
- na portalu systemfala.pl
- na portalu jestemzgdanska.pl,
- na portalu zkmgdynia.pl
- na portalu mzkzg.org
- w stacjonarnych Biurach i Punktach Obsługi Klienta
- w automatach biletowych
- w aplikacji Jestem z Gdańska
Nie kupimy ich już w innych komercyjnych aplikacjach. Czy to wygoda dla mieszkańców, czy uciążliwość? Okazuje się, że system bywa wadliwy, o czym piszą zaniepokojeni pasażerowie.
Czyli nie będę mógł kupić biletu okresowego bo nie jestem w stanie zarejestrować się w aplikacji, a wasz support przestał odpisywać
Nie da się kupić miesięcznego, po przejściu do zakładki bilety jest całkowicie pusto
W jaki sposób zakupić bilet jak aplikacja wyświetla błąd przy próbie logowania?
- piszą pasażerowie w komentarzach pod postem Systemu Fala.
Gdzie kupić bilety okresowe? Co z innymi biletami?
Choć od 4 sierpnia zmieniają się zasady sprzedaży biletów okresowych, to bez zmian będzie można kupić pozostałe bilety krótkookresowe. Chodzi o:
- bilety jednorazowe
- bilety krótkookresowe metropolitalne (75-minutowe, 24-godzinne, 72-godzinne)
Będą nadal dostępne również w komercyjnych aplikacjach mobilnych, ze względu na ich popularność wśród turystów.
Bilety można kupić nie tylko on-line, ale także w punktach sprzedaży w Gdańsku, Gdyni, Sopocie i Rumi.
W Gdańsku:
- Punkt Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku, Gdańsk ul. Kilińskiego 4 (czynny: poniedziałek-piątek: 6.30-20.30)
- Punkt Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku, Gdańsk ul. Świętokrzyska 15 (czynny: poniedziałek, czwartek, piątek: 7.00-14.30 oraz wtorek, środa: 10.00-17.30)
- Kasa biletowa SKM – Gdańsk Dworzec PKP Gdańsk Wrzeszcz (czynna: poniedziałek-piątek: 6.00-19.00 sobota: 6.00-9.00 niedziela: 8.00-18.00)
- Kasa biletowa SKM - Dworzec PKP Gdańsk Główny (tunel) (czynna: poniedziałek-piątek: 6.00- 20.00 sobota: 6.00-20.00 niedziela: 6.00-18.00)
- Kiosk w przychodni lekarskiej Morena Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 105 (czynny: poniedziałek piątek: 8.00-17.00)
- Urząd Pocztowy nr 4 Gdańsk ul. Księdza Mariana Góreckiego 12 (czynny: poniedziałek- piątek: 8:00-19:00 sobota: 9:00-13:00)
- Urząd Pocztowy nr 8 Gdańsk ul. Wilhelma Stryjewskiego 19 (czynny: poniedziałek: 8:00-20:00 wtorek-piątek: 9:00-18:00)
- Urząd Pocztowy nr 18 Gdańsk ul. Kartuska 94 (czynny: poniedziałek: 3:00-20:00 wtorek-piątek: 10:00-17:00)
- Urząd Pocztowy nr 24 Gdańsk ul. Kielnieńska 125 (czynny: poniedziałek-piątek: 8:00-18:00 sobota: 9:00-13:00)
- Urząd Pocztowy nr 26 Gdańsk ul. Mazurska 10 (czynny: poniedziałek-wtorek: 13:00-20:00 środa-piątek: 9:00-16:00)
- Urząd Pocztowy nr 50 Gdańsk ul. Długa 23/28 (czynny: poniedziałek-piątek: 7:00-21:00 sobota: 10:00-17:00)
W Gdyni:
- Biuro Obsługi Klienta Nr 1, ul. Kilińskiego 16 w Gdyni
- Biuro Obsługi Klienta Nr 2, ul. W. Radtkego 25 w Gdyni
W Sopocie:
- Kasa biletowa SKM - Dworzec PKP Sopot (kasa nr 3) (czynna: poniedziałek-piątek: 6.00-20.00 sobota: 7.00-19.00 niedziela: 7.00-19.00)
W Rumi:
- Punkt Sprzedaży Biletów Rumia Dworzec PKP, ul. Starowiejska
W każdym z tych miejsc pasażer może nie tylko kupić bilety, ale ma też możliwość otrzymania szczegółowych informacji w zakresie:
- zasad działania Systemu FALA
- założenia konta pasażera w Systemie FALA
- złożenia wniosku o wydanie Karty FALA
- zakupu biletów z wykorzystaniem Systemu FALA.