Pora ruszyć do walki i zrobić wszystko, aby to właśnie Twoje miasto zwyciężyło w konkursie Świeć się z Energą. Bo to jedyna taka okazja kiedy każdy z nas może pomóc. Zwycięskie miasto zdobywa nie tylko zaszczytny tytuł, ale również otrzymuje cenne nagrody dla potrzebujących o łącznej wartości 50 000 zł. Do każdego z pozostałych finalistów – „mistrza województwa” trafia pomoc o wartości 10 000 zł.
W województwie mazowieckim do udziału w konkursie zgłoszono jak na razie trzy miasta. Na stronie konkursu możemy podziwiać zdjęcia iluminacji świątecznych z Warszawy, Radomia i Piaseczna. W stolicy świąteczne iluminacje znajdziemy między innymi na Trakcie Królewskim. W Radomiu ulice zdobi m.in. tunel świetlny oraz ustawione na placu przed Urzędem Miejskim świetlne figury: miś z prezentami, Mikołaj na motocyklu, czy wielka bombka oraz napis I LOVE RADOM. Mieszkańcy Piaseczna nadesłali zdjęcie iluminacji które pojawiły się w lokalnej galerii handlowej.
Więcej informacji o miastach które zgłoszono do konkursu znajdziecie >>tutaj<<
Jeśli waszego miasta brakuje na tej liście, a uważacie, że zasługuje na to, by ubiegać się o tytuł najpiękniej oświetlonego miasta na Mazowszu, nie zwlekajcie ani chwili i zgłoście je do plebiscytu. Macie na to czas do 2 stycznia 2020 r., ale im wcześniej je zgłosicie, tym większą będzie miało szansę na zwycięstwo.
To jednak nie koniec nagród!
Przypominamy, że równolegle do konkursu Świeć się z Energą startuje konkurs fotograficzny adresowany do osób uwielbiających robić zdjęcia. Miłośnicy fotografii rywalizują w kilku kategoriach tematycznych takich: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja i Moja Ulubiona Szopka. Zgłoszenia można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie konkursowej swiecsie.pl.
Współorganizatorami i partnerami 11. edycji akcji „Świeć się z Energą” są: Grupa Energa (www.energa.pl), Grupa ZPR Media, spółka Energa Oświetlenie oraz oficjalny sklep akcji - sklep.energa.pl
Więcej informacji o plebiscycie i konkursach w ramach „Świeć się z Energą” na stronie SwiecSie.pl, Facebooku i Instagramie.
Akcja partnerska