Został milionowym klientem - rekord usługi internetowej Tesco!

2014-04-16 2:00

Gdy pan Marcin (34 l.) z Rudy Śląskiej składał przez Internet zamówienie na zakupy w Tesco, nie spodziewał się, że razem z produktami dostanie kosz pełen prezentów. Okazało się, że jest milionowym klientem w Tesco Ezakupy.

– Dzisiejsza dostawa była dla mnie wielkim zaskoczeniem – mówi pan Marcin. – Dostałem wspaniały kosz z prezentem i darmowe zakupy – dodaje. Pan Marcin korzystał z usługi Tesco Ezakupy, dzięki której zamówione drogą internetową zakupy dostarczane są do domu. Codziennie ponad 180 samochodów z floty Tesco pokonuje 24 tysiące kilometrów w drodze z hipermarketów do domów klientów. O zapakowanie i dostarczenie ich zamówień dba ponad 1000 pracowników sieci. Obecnie w zasięgu Tesco jest aż 12,6 miliona Polaków z ponad 200 miast i miasteczek. Tesco jest liderem polskiego rynku zakupów z wykorzystaniem Internetu.

Świeże i na czas

Usługa Ezakupy stworzona została z myślą o zabieganych i zapracowanych klientach, którzy nie mają czasu na zakupy. Według badań, które Tesco przeprowadziło w 2012 roku, spędzaliśmy w sklepach średnio 58 minut na jednych zakupach. Tymczasem korzystającze smartfona, tabletu lub strony w Internecie, możemy zamówić zakupy bez wychodzenia z domu. Zamówione do końca dnia produkty dzień później dostarczy do naszego domu pracownik Tesco. Produkty zamawiane w Tesco są zawsze świeże dzięki kontrolowanym, klimatyzowanym warunkom zapewnionym przez samochody dostawcze. Przywożone są do domu w porze wyznaczonej przez klienta.

Zarejestruj się i kupuj

Dzięki usłudze Ezakupy kupimy produkty w równie niskich cenach, jak w hipermarketach. Za zakupy zostaną naliczone punkty Clubcard. Usługa Ezakupy dostępna jest pod adresem: www.tesco.pl/ezakupy.
Aby zacząć z niej korzystać, wystarczy zarejestrować się na stronie. W Tesco możemy wybierać spośród bogatej oferty produktów, od świeżych owoców i warzyw, artykułów spożywczych, napojów i mrożonek do kosmetyków, chemii domowej i innych produktów potrzebnych w domu. Stale rośnie oferta produktów nieżywnościowych, ponieważ są one coraz chętniej wybierane przez klientów.

Nowe możliwości

Zamówione drogą internetową produkty możemy również odebrać samodzielnie w sklepie – choćby w drodze z pracy. Tesco w tym miesiącu otwiera w Krakowie kolejny już stacjonarny punkt działający w systemie „Zamów i odbierz”. Bez wchodzenia do sklepu, w ciągu trzech minut klienci będą mogli odebrać zakupy, zamówione wcześniej przez Internet. Wkrótce potem planowane jest otwarcie kolejnego, samodzielnego punktu wyposażonego w mini-magazyn, chłodnię i mroźnię, tym razem w Warszawie.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki