Twarzą połyskujących lakierów do paznokci od niedawna jest już wokalista Michał Szpak. Wszystko dzięki sukcesowi, jaki odniósł na konkursie Eurowizji 2016. Kampania z jego udziałem była odważnym pomysłem. Reklama się sprawdziła, a Michał zarobił 150 tys. zł.
Teraz kolejne firmy prześcigając się w tym, aby ich lakiery reklamowała jak największa gwiazda. Gdy Edyta Górniak otrzymała taką propozycję, postanowiła wykorzystać koniunkturę. Jak dowiedział się "Super Express", gwiazda została wspólniczką nowej na rynku firmy i będzie dostawać procent od sprzedaży autorskiej linii lakierów. A ten będzie naprawdę spory, bo Górniak i jej wspólnicy mają międzynarodowe plany. Kosmetyki piosenkarki mają trafić również na rynki w Niemczech, Austrii, Czechach i Słowacji. We wszystkich tych krajach zobaczymy filmiki promocyjne z Edytą.
Górniak zarobi na kontrakcie ponad milion złotych, nie licząc wpływów ze sprzedaży.
ZOBACZ: Piotr Kraśko ma siostrę? Mroczny sekret dziennikarza