Gorący Hyundai i30 N lifting 2021. PEŁNY CENNIK hatchbacka i fastbacka

2021-02-20 17:44

Odmłodzony Hyundai i30 N jest już dostępny w Polsce. Auto po zmianach startuje w cenniku od 126 900 zł w wersji Hatchback, natomiast ceny wersji Fastback zaczynają się od 129 500 zł. Co ciekawe, samochód po raz pierwszy pojawia się z 8-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów sparowaną z silnikiem 2.0 T-GDI o mocy 280 koni mechanicznych.

Do polskiej oferty wjechał Hyundai i30 N po poprawkach w dwóch wersjach nadwoziowych – Hatchback i Fastback. Do wyboru poza nadwoziem są również dwie wersje wyposażenia - N oraz N Performance. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik benzynowy z manualną skrzynią biegów (6MT) osiąga moc 250 KM i 353 Nm momentu obrotowego. Auto z pakietem Performance osiąga moc 280 KM, co stanowi wzrost o 5 KM w stosunku do pierwszego i30 N. Maksymalny moment obrotowy w wariancie Performance urósł o 39 Nm i wynosi teraz 392 Nm. Podstawą jest skrzynia 6MT, a w opcji po raz pierwszy jest dostępna ośmiobiegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów (8DCT), którą można połączyć z silnikiem o mocy 280 koni mechanicznych.

Test poprzednika: Hyundai i30 Fastback N Performance 2.0 T-GDI 275 KM 6MT: kompakt wciągający bez reszty - TEST, OPINIA

Oba warianty silnikowe osiągają maksymalną prędkość 250 km/h. Hyundai i30 N z pakietem Performance przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy, co oznacza wzrost o 0,2 sekundy czyli 3 procent w porównaniu z poprzednim modelem. Podobnie jak w przypadku swojego poprzednika, nowy i30 N jest wyposażony w szereg sportowych elementów wyposażenia, w tym funkcję międzygazu, procedurę kontroli startu, tylną belkę usztywniającą nadwozie i wiele innych.

Podobnie jak w przypadku swojego poprzednika, nowy i30 N wyposażony jest w elektronicznie sterowane zawieszenie (ECS). Zmienione ustawienia zawieszenia i układu kierowniczego, zaowocowały poprawą właściwości jezdnych i prowadzenia. Klienci, którzy wybiorą pakiet Performance, mogą również skorzystać z elektronicznie sterowanego mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu (eLSD). Dodatkowo w przypadku pakietu Performance rozmiar przednich tarczy hamulcowych został zwiększony z 345 mm do 360 mm, aby zapewnić lepszą skuteczność hamowania.

Komplet nowych 19-calowych kutych felg aluminiowych jest o 14,4 kg lżejszy od standardowych 19-calowych felg. Nowy i30 N z pakietem Performance został wyposażony w opracowane specjalnie dla i30 N, wyczynowe opony Pirelli P-Zero, a bazowy model wyposażono w opony Michelin Pilot Super Sport. Dwie duże rury wydechowe zintegrowane z dyfuzorem dopełniają rasowego wyglądu i30 N.

Hyundai i30 N po liftingu (2021)

i

Autor: Hyundai Hyundai i30 N po liftingu (2021)

Nowy i30 N posiada bogate wyposażenie standardowe z zakresu bezpieczeństwa i łączności, które oferuje m.in. asystenta utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta podążania na pasie ruchu (LFA), asystent unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, system monitorowania martwego pola (BCW) i ruchu poprzecznego podczas cofania (RCCW), system multimedialny z 8” ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB i bezprzewodowym Android Auto i Apple Car Play, system Bluetooth ze sterowaniem głosowym czy też wielofunkcyjną kierownicę.

Wyposażenie z zakresu komfortu obejmuje dwustrefową klimatyzację automatyczną, kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, tylne czujniki parkowania, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, tempomat, elektronicznie regulowane zawieszenie, wybór trybów jazdy, przedni przesuwany podłokietnik, tylny podłokietnik, fotel kierowcy z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego i wysuwanym podparciem na uda, fotel pasażera z regulacją wysokości oraz porty USB i gniazdo 12V z przodu. Ponadto w wersji N znajdziemy reflektory LED, światła tylne LED, boczne lusterka w kolorze czarnym błyszczącym, czarną podsufitkę, sportowe fotele z logo N, dodatki w kolorze Performance Blue, metalowe nakładki na pedały, a także 18-calowe felgi aluminiowe.

Wersja N Performance dodatkowo posiada system multimedialny z 10,25” ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB, nawigacją fabryczną i systemem Bluelink, ładowarkę bezprzewodowa do smartfonów, tapicerkę skórzano-zamszowa, przyciemniane tylne szyby, kolanową poduszkę bezpieczeństwa, inteligentne ostrzeganie o ograniczeniach prędkości (ISLW), kute 19-calowe felgi aluminiowe, belka usztywniająca z tyłu oraz elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy przedniej osi (e-LSD).

Hyundai i30 N po liftingu (2021)

i

Autor: Hyundai Hyundai i30 N po liftingu (2021)

Dostępne są także, wycenione odpowiednio na 6500 zł i 6700 złotych, pakiety Sport oraz Luxury. W skład obu pakietów wchodzą bezkluczykowy dostęp, przednie czujniki parkowania, podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica, czujnik deszczu oraz oświetlenie powitalne. Pakiet Sport zawiera również sportowe fotele N Light ze zintegrowanymi zagłówkami. Natomiast w pakiecie Luxury dodatkowo występują elektrycznie sterowane fotele przednie (kierowcy z pamięcią ustawienia) i fotel pasażera z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego oraz wysuwanym podparciem na uda.

Nowe sportowe fotele N Light są o 2,2 kg lżejsze niż standardowe fotele i zapewniają doskonałe trzymanie boczne. Lekkie fotele N są wykonane z najwyższej jakości skóry i alcantary, mają szwy w kolorze Performance Blue i podświetlane logo N na zintegrowanym zagłówku. Auto jest dostępne w siedmiu kolorach nadwozia, w tym z lakierem specjalnym Performance Blue, który jest dedykowany wyłącznie dla modeli z gamy submarki N.

2021 Hyundai i30 N Hatchback - cennik promocyjny

Silnik N N Performance
2.0 T-GDI 6MT (250 KM) 126 900 zł -
2.0 T-GDI 6MT (280 KM) - 151 900 zł
2.0 T-GDI 8DCT (280 KM) - 160 900 zł

2021 Hyundai i30 N Fastback - cennik promocyjny

Silnik N N Performance
2.0 T-GDI 6MT (250 KM) 129 500 zł -
2.0 T-GDI 6MT (280 KM) - 154 500 zł
2.0 T-GDI 8DCT (280 KM) - 163 500 zł

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki