Anna Dereszowska ROBI TO za kierownicą! TO NAWYK wielu kobiet!

Anna Dereszowska & Renault Captur E-TECH
Autor: Instagram/annadereszowska Anna Dereszowska & Renault Captur E-TECH

Anna Dereszowska jeździ ostatnio tylko francuskimi samochodami. Jej przygoda z autami Renault rozpoczęła się w 2018 roku, kiedy to Anna została ambasadorką marki. Przez ręce aktorki przewinęło się już mnóstwo modeli, zarówno tych typowo miejskich oraz sportowych wariantów spod znaku R.S. i nie tylko. W ostatnim czasie gwiazda pochwaliła się w sieci hybrydowym crossoverem i przy okazji przyznała się, że robi za kierownicą coś, co jest nawykiem wielu kobiet!

Anna Dereszowska jest znaną aktorką teatralno-musicalową, która poza występami na scenie i planach filmowych kocha także motoryzację. Nie bez powodu od ponad dwóch lat pełni rolę ambasadorki Renault, która ma w swojej gamie mnóstwo ciekawych modeli. W ofercie marki znajdują się zarówno zwinne, miejskie autka, jak i duże, rodzinne SUV-y oraz prawdziwe gorące hot hatche. Współpraca z Renault wiąże się także z możliwością sprawdzenia sportowych modeli Alpine, czego aktorka sobie nigdy nie odmawiała. Gwiazda pokazując swoje nowe auto na instrngramie przyznała się, że siedząc za kierownicą maluje usta. Dodała jednak, że robi to gdy stoi przed sygnalizacją świetlną, a nie kiedy się przemieszcza. I bardzo dobrze, ponieważ malowanie się podczas jazdy jest szalenie niebezpieczne przez odwracanie uwagi od drogi. 

Przyszła elektryfikacja

Jakim autem teraz jeździ Dereszowska? Całkiem niedawno do oferty Renault dołączyły niskoemisyjne warianty popularnych modeli tj. Clio E-TECH, Captur E-TECH i Megane E-TECH. W odróżnieniu jednak od małego Clio, pozostałe dwa modele mogą poruszać się po drogach wyłącznie z wykorzystaniem silnika elektrycznego i akumulatorów. Taki hybrydowy Captur trafił niedawno na parking aktorki.

Renault Captur E-TECH - co to za auto?

Renault Captur to popularny na polskich drogach miejski crossover, który poza wysoką pozycją za kierownicą oferuje także wysoki - jak na swoje gabaryty - komfort i wystarczająco dużo miejsca w kabinie. Captur w najnowszym wydaniu E-TECH auto jest napędzane benzynowym silnikiem wolnossącym o pojemności 1.6-litra, który wspiera motor elektryczny. Łączna moc systemowa wynosi 159 KM i 205 Nm, a cały moment obrotowy jest przenoszony na przednią oś za pomocą automatycznej skrzyni Multi-mode.

Zobacz: Renault Clio i Captur E-Tech wjeżdżają do salonów. Jest drogo? I tak, i nie

Ponieważ jest to hybryda typu plug-in, po naładowaniu auta do pełna za pomocą zewnętrznej ładowarki, kierowca jest w stanie przejechać na samym prądzie do 65 kilometrów. Co więcej, w trybie elektrycznym auto może się poruszać z maksymalną prędkością 135 km/h. Akumulatory odpowiedzialne za przechowywanie energii mają 9.8 kWh pojemności i zostały schowane pod tylną kanapą. Warto też zaznaczyć, że Renault Captur E-TECH to aktualnie najtańsza hybryda z gniazdkiem na rynku. Ile kosztuje takie auto? Cena egzemplarza w jedynej dostępnej wersji wyposażenia Intense startuje od 129 400 zł.

Renault Captur E-TECH 140 Plug-in Hybrid Intense
Autor: Renault Polska Hybrydowe Renault Captur ładowane z gniazdka

Ma wszystko, czego potrzeba

Choć blisko 130 tys. złotych za hybrydowego crossovera to całkiem sporo, trzeba mieć na uwadze, że już w cenie auta dostajemy bardzo bogate wyposażenie. Na liście wyposażenia standardowego znajduje się m.in. system Multi-Sense do zmiany trybów jazdy, cyfrowy wyświetlacz wskaźników i zegarów o przekątnej 10,25", system multimedialny EASY LINK 7" z nawigacją, światła Full LED Pure Vision, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu i automatyczną klimatyzację.

Dane techniczne

Silnik R4, 1.6 FAP
Moc 160 KM & 205 Nm
Skrzynia automatyczna, Multi-mode
0-100 km/h 10,1 s
Prędkość maks. 173 km/h
Masa 1625 kg
Najnowsze