Stać go na nowe, a jeździ TYM?! Taką brykę ma Maciek Musiał - ZDJĘCIA

Macieja Musiała, młodą gwiazdę polskiej telewizji, kina i teatru, jak każdego innego chłopaka, kręcą cztery kółka. W przeciwieństwie jednak od swoich rówieśników i celebrytów, aktor nie potrzebuje rasowych i egzotycznych zabawek, żeby wyróżnić się na drogach. Choć przez lata kariery Maciek dorobił się wielu prestiżowych nagród i niezłego majątku, woda sodowa nie uderzyła mu do głowy. Najlepszym na to dowodem jest fakt, że młody artysta na co dzień jeździ starym, klasycznym juz wozem. Co to za bryka?

Maciej Musiał, jak mało który celebryta, nie obwiesza się złotą biżuterią i drogimi gadżetami. Młody aktor, podobnie jak swoi rówieśnicy czy inny celebryci, mógłby sobie pozwolić na naprawę niezły pojazd z salonu, jednak zdaniem gwiazdora nic nie wzbudza takiego zainteresowania, jak stary, dobry Volkswagen Golf. Zwłaszcza, kiedy mowa o egzemplarzu w tak nienagannym stanie!

Sprawdź: Po kolizji, nie oddał go na złom. Maciej Musiałowski ODBUDOWAŁ kultowego klasyka - ZDJĘCIA

Nie żadne Ferrari

Maciej Musiał zagrał już w wielu serialach, wystąpił w kilkunastu sztukach i podkładał głos w niejednym filmie. Tak bogate doświadczenie z pewnością przełożyło się także na niezłe zarobki. Aktor z majątkiem jednak się nie afiszuje. Od blisko czterech lat gwiazdor porusza się po stolicy starym Volkswagenem Golfem pierwszej generacji. Egzemplarz gwiazdora jest zachowany w naprawdę świetnym stanie. Nadwozie 3-drzwiowego hatchbacka zdobi złocisty lakier i oryginalne czarne felgi z chromowanym rantem. Równie świetnie prezentuje się jasna skóra w kabinie i czarna deska rozdzielcza.

Zobacz: Gwiazda popu jeździ HITEM klasy premium. Margaret ma RASOWEGO sedana - ZDJĘCIA

Dziś już bardzo ciężko o zdobycie takiej sztuki. Nic w tym dziwnego, ponieważ pierwsze Golfy wyjechały na ulicę blisko 50 lat temu. Produkcja modelu rozpoczęła się w 1974 roku. Ten konkretny, należący do Maćka Musiała egzemplarz, napędza wysokoprężny silnik o pojemności 1,5 lub 1,6-litra. Dostępne w ofercie jednostki diesla generowały moc od 50 do 70 KM i od 82 do 133 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jak z przyśpieszeniem? W takim klasyku to nie ma większego znaczenia.

Nie taki tani

Samochód Musiała jest od niego prawie dwukrotnie starszy, ale nie oznacza to, że mamy do czynienia z tanim autem. Jedne z najlepiej utrzymanych egzemplarzy, które może znaleźć na portalach ogłoszeniowych, kosztują w granicach 50 tys. złotych. Nie trzeba też chyba nikomu tłumaczyć, że utrzymanie tak starego wozu to nie lada wyzwanie. Choć jest to jeden z najpopularniejszych pojazdów w historii motoryzacji, niektóre części nie są już tak łatwo dostępne. 

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze