Ola Ciupa sama DOPIEŚCIŁA swoje kółka. Ona wie, co dobre dla fury - ZDJĘCIA

2021-03-24 12:49

Ola Ciupa nie boi się zmoczyć i pobrudzić. Szczególnie jeśli spawa dotyczy jej czterech kółek. W pierwszy dzień wiosny poświęciła trochę czasu na wiosenne SPA i sama doprowadziła swoją luksusową brykę do perfekcji. Widać, że celebrytka doskonale wie, że przygotowanie samochodu na wiosnę jest równie ważne, jak szykowanie auta do zimy.

Zima nie jest łatwą porą roku dla samochodów. Niskie temperatury, wilgoć i sól drogowa nie wpływają dobrze na kondycję nadwozia i podzespołów. Dlatego wiosną warto zadbać o swoje cztery kółka, aby były w świetnej kondycji przez wiele lat. Podstawą jest porządne wypucowanie karoserii i posprzątanie wnętrza. Tak też zrobiła Ola Ciupa, która dopieściła swoją maszyną spod znaku czterech pierścieni. Gwiazda jeździ autem należącym do pojazdów zdecydowanie budzących pożądanie. Chodzi o Audi A5 Sportback cechujące się elegancką i sportową sylwetką zarazem. Na taki właśnie samochód klasy premium zdecydowała się jakiś czas temu Ola. Egzemplarz lśniący czarnym lakierem i ubrany w pakiet stylistyczny S line, odebrany został 1,5 roku temu w jednym z warszawskich salonów. Audi celebrytki to dokładnie model drugiej generacji (F5) sprzed liftingu.

Zobacz też: Znana youtuberka NA OKRĄGŁO zmienia furę! Weronika Sowa, dziewczyna Friza znów zaszalała

Opływowa 5-drzwiowa sylwetka i luksusowe wyposażenie pełne nowoczesnych technologii to znak rozpoznawczy Audi A5 Sportback. Nie wiemy jaki motor pracuje pod maską tego samochodu, za to wiadomo, że ta sztuka ma napęd na cztery koła quattro. Gama silników w tej wersji A5 jeszcze przed liftingiem była bardzo rozbudowana. Klient miał wybór pomiędzy silnikami TFSI i TDI o mocach od 150 KM do nawet 286 KM. Podstawą była sześciostopniowa przekładnia manualna, a z mocniejszymi silnikami łączono siedmiostopniową przekładnię dwusprzęgłową S tronic. Do motoru 3.0 V6 TDI dedykowana była ośmiostopniowa skrzynia tiptronic.

Ile kosztuje takie Audi A5 Sportback? Ceny na rynku wtórnym aut z pierwszych roczników produkcji zaczynają się nieco ponad 100 tys. zł. Za używane atrakcyjne auto z napędem na cztery koła trzeba zapłacić ponad 160 tys. zł. Nowe Audi A5 Sportback po liftingu, w salonie niemieckiej marki z podstawowym 2-litrowym silnikiem benzynowym (35 TFSI S tronic 150 KM) to wydatek minimum 178 700 zł. Jak to jednak w samochodach klasy premium bywa, lista dodatków jak tak bogata, że kwota końcowa przy konfiguracji może wynieść drugie tyle.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki