Tym BUJA SIĘ youtuber reZigiusz. W garażu trzyma potwory! WIDEO, GALERIA

2021-03-17 14:40

Remigiusz Wierzgoń jest znanym polskim youtuberem ze Śląska, którego kanał śledzi ponad 4 miliony osób. Nagrywa filmy, prowadzi sklep internetowy, promuje różne produkty i udziela się charytatywnie. Ogromna popularność reZigiusza sprawiła, że stać go na przyjemności, o jakich młodzi ludzie mogą tylko pomarzyć. Nas zaciekawiły samochody, które posiada internetowy twórca. Czym aktualnie jeździ na co dzień?

Młody gwiazdor internetu prowadzący w serwisie YouTube kanał o nazwie „reZigiusz”, przez lata swojej działalności dorobił się imponującej widowni. Liczba subskrypcji wynosi 4,16 mln, a publikowane filmy zgarniają masę wyświetleń. Remigiusz pokazuje, że żyje po swojemu, robi co chce i przede wszystkim dobrze się bawi. Codzienność umilają mu m.in. sportowe samochody, które chętnie tuninguje i upala, co zresztą pokazuje w swoich filmach. 

Zobacz też: Karol "Friz" Wiśniewski jeździ autem MARZEŃ. To sportowy model spod znaku GWIAZDY - GALERIA

Czym dokładnie aktualnie jeździ reZigiusz? Youtuber porusza się piorunująco szybkim niemieckim kombi lub oszałamiającym amerykańskim mięśniakiem. Jego Ford Mustang GT to model szóstej generacji sprzed liftingu. Pojazd najpierw był biały, potem został oklejony ciemną matową folią, a aktualnie ma żółty kolor i czarne kontrastowe aplikacje. Mustang GT to coupe napędzane 5-litrowym V8. Wolnossący silnik generuje moc 421 KM i 524 Nm, która trafia na tylną oś za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub opcjonalnej 6-stopniowej przekładni automatycznej. Auto nie potrzebuje specjalnej zachęty do latania bokiem czy palenia gumy. Trzeba mieć jednak sporo umiejętności, aby za kierownicą tego auta nie zrobić sobie krzywdy. Według danych fabrycznych przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,8 sekundy, a prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Cena nowego Forda Mustanga GT (auto już po liftingu) w salonie wynosi ponad 200 tys. zł.

Bardzo szybkie kombi

Drugą maszyną reZigiusza jest Audi RS4 Avant, którego nadwozie zostało oklejone ciemną folią. Postawione na 19-calowych kołach sportowe kombi youtubera to wersja przed fabryczną modernizacją, wprowadzona do seryjnej produkcji w 2018 roku (testowaliśmy takie RS4 - ZOBACZ). Egzemplarze dostępne obecnie w salonach to już auta po liftingu, który został przeprowadzony w 2020 roku. Za takie nowe Audi trzeba zapłacić nieco ponad 400 tys. zł. To jednak tylko cena początkowa, którą bardzo łatwo pokaźnie podbić dostępnymi opcjami wyposażenia.

Więcej o tym aucie: Audi RS4 Avant: czwarte wcielenie ikony RS

Za produkcję Audi RS4 Avant odpowiada Audi Sport GmbH - oddział czterech pierścieni zajmujący się wytwarzaniam najmocniejszych aut Audi z linii RS. Poszerzone błotniki, masywne wloty powietrza z charakterystyczną kratownicą oraz wielkie owalne końcówki układu wydechowego zdradzają, że to nie jest typowe Audi A4. Pojazd zadziwia swoimi osiągami, jest luksusowo wykończony, został wyposażony w wiele nowinek technicznych podnoszących komfort i bezpieczeństwo oraz imponuje możliwościami dostępnego programu indywidualizacji podczas zamówienia.

Kombi napędza motor 2.9 TFSI V6 biturbo o mocy 450 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W połączeniu z napędem na cztery koła quattro i automatyczną 8-stopniową skrzynią tiptronic ta rodzinna rakieta na kołach od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 4,1 sekundy! Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h, a opcjonalny pakiet dynamiczny RS przesuwa elektroniczny ogranicznik do 280 km/h. Za pośrednictwem standardowego systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, w tym pojeździe można indywidualnie definiować wrażenia podczas jazdy. W opcjach pojawia się m.in. sportowy mechanizm różnicowy tylnej osi, zawieszenie sportowe RS plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC), większe ceramiczne hamulce czy dynamiczny układ kierowniczy.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki