Hyundai i20 Classic 1.2 hatchback, model 2011 – dane techniczne, spalanie, cena

2011-06-29 4:30

Hyundai i20 to auto zaliczane do segmentu B, czyli klasy aut małych. Auto zadebiutowało w 2008 roku jako następca modelu Getz. W Polsce Hyundai i20 w podstawowej wersji wyposażenia Classic, z silnikiem benzynowym 1.2 78KM i pięciodrzwiowym nadwoziem kosztuje 44 400 zł.  

Hyundai i20 pojawił się na rynku w 2008 roku, jako następca modelu Getz. Model i20 zaprojektowany został Europejskim Centrum Stylizacji w Russelsheim, które należy do Hyundaia. Tak jak większość nowych samochodów marki Hyundai, model i20 został zaprojektowany z myślą o wymagających europejskich klientach.

>>> Hyundai i20 – tapety na pulpit

Głównym celem wprowadzenia modelu i20 było zastąpienie wysłużonego Getza. Był jednak taki moment, że obydwa modele sprzedawano równolegle. Hyundaia i20 zbudowano na nowej płycie podłogowej, dzięki czemu auto zwiększyło wymiary w stosunku do poprzednika. Model i20 jest od Getza dłuższy o 13 cm oraz szerszy o 5 cm. oraz jest niżej zawieszony. Większy jest też bagażnika, który obecnie ma pojemność 295 litrów.

>>> Hyundai i20 Classic 1.2 hatchback, model 2011 – dane techniczne, spalanie, cena

Produkcja Hyundaia i20 odbywa się w Indiach i w Turcji. Auto występuje na jako 3- lub 5-drzwiowy hatchback. Auto dostępne jest w Polsce z trzema silnikami benzynowymi oraz dwoma silnikami diesla. Jednostki benzynowe, to: 1.2 78KM, 1.4 100KM i 1.6 126KM. Diesle dostępne w tym aucie, to: 1.4 CRDI o mocy 75KM lub 90KM. Hyundai i30 występuje w czterech wersjach wyposażenia: Classic, Classic Plus, Comfort oraz Style.

>>> Hyundai i20 2009 r. – cena od 28 tys. zł

Hyundai i20 występuje w czterech wersjach wyposażenia: Classic, Classic Plus, Comfort oraz Style. W podstawowej wersji standardem jest 6 poduszek powietrznych, po jednej dla kierowcy i pasażera, poduszki boczne montowane w przednich fotelach i kurtyny powietrzne. Poza tym auto wyposażone jest w system antypoślizgowy ABS, system rozdziału siły hamowania EBD oraz aktywne zagłówki przy przednich fotelach. System stabilizacji toru jazdy ESP dostępny jest za dodatkową opłatą.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki