Katarzyna Glinka chwali się bryką za 250 tysięcy złotych

i

Autor: 13PAPARA Katarzyna Glinka chwali się bryką za 250 tysięcy złotych

Katarzyna Glinka zakochała się we "francuskim Porsche". Zobacz czym jeździ aktorka

2019-03-25 13:24

Katarzyna Glinka, znana polska aktorka filmowa i teatralna, już od lat jest ambasadorką marki Renault. Nic zatem dziwnego, że stale pokazuje się w najnowszych i najgorętszych modelach francuskiego producenta. Wraz z nadejściem wiosny, gwiazda rozpoczęła sezon nową "ślicznotą", czyli sportową Alpiną A110, którą pochwaliła się na swoim Instagramie.

Katarzyna Glinka rozpoczęła swoją współpracę z marką Renault w 2012 roku, kiedy to stała się twarzą trzeciej generacji modelu Grand Scenic. W ramach promocji aktorka otrzymała 7-osobowego minivana w najwyżej wersji wyposażenia — Privilege. Pod maską egzemplarza znalazła się jednostką wysokoprężna 1.6 Energy dCi o mocy 130 KM. To był jednak tylko początek.

Fakt, że to właśnie Katarzyna Glinka stała się twarzą marki, nie jest przypadkiem. Wielokrotnie zapytana o swoje początki z motoryzacją, odpowiadała, że jej pierwszy autem było właśnie żółte Renault Megane Coupe. W ramach wieloletniej współpracy aktorka stale próbuje wszystkich nowości, jakie pojawiają się w gamie modelowej francuskiego producenta.

Całkiem niedawno Glinka miała okazję poznać się bliżej z dynamicznym, stylowym i najciekawszym w całej gamie Renault — sportowym Alpine A110. Testowaliśmy Alpine A110 - KLIKNIJ i SPRAWDŹ.

Nowe Alpine A110 to pięknie zaprojektowane coupe, które swoim designem nawiązuje do historycznego modelu i jednocześnie ma stanowczo lepsze osiągi od francuskiego hot-hatcha Megane R.S.

Megane R.S czy Alpine A110?

Zarówno Megane R.S i Alpine A110 napędza ta sama turbodoładowana jednostka benzynowa o poj. 1.8-litra, z tym że w hot-hatchu generuje 280 KM, a w Coupe 252 KM. Jakby nie było, Alpine należy do zawodników wagi lekkiej, przez co mimo mniejszej mocy, od 0 do 100 km/h przyśpiesza w czasie 4,5 s. (Megane 5,8 s.). W obu modelach silniki są zestawione z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną, natomiast różnica leży w napędzie — Megane odpycha się przednią osią, a Alpine tylną.

Ile za takie cudo?

Renault wyceniło model Megane R.S na minimum 124 900 zł, natomiast Alpine A110 to już kwestia wydatku blisko dwukrotnie większej kwoty - 234 000 zł. Tanio nie jest, ale względem konkurencji, oferta prezentuje się zadziwiająco dobrze.

Zobacz Alpine A110 na naszych zdjęciach

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki