Mamed pokochał off-road i jeździ na przełaj

i

Autor: mamed_khalidov / Instagram Mamed dla zabawy pakuje się w tarapaty

Mamed Khalidov pakuje się w tarapaty. Robi to na własne życzenie

2021-04-20 13:07

Mamed Khalidov zaraził się pasją do off-roadu. Utytułowany fighter MMA wolny czas chętnie spędza na łonie natury w towarzystwie sprzętów umożliwiających zapuszczenie się tam, gdzie dojazd zwykłymi środkami transportu nie jest możliwy. Podczas takich wypraw nie trudno o tarapaty, z których często nie da się wydostać bez pomocy innych. Dokładnie taka sytuacja miała miejsce, kiedy Mamed wybrał się poszaleć quadem po łące.

Mamed Khalidov to znany na świecie polski zawodnik mieszanych sztuk walki. Twardy niczym skała sportowiec, cechujący się niezłomnym charakterem i wytrwałym dążeniem do obranego celu, jakiś czas temu znalazł sobie nowe hobby. Mowa o terenowej jeździe po bezdrożach, skutecznie odrywającej od stresów i trudów życia codziennego. Wyprawom na łono natury za kierowcą mniej lub bardziej przygotowanej pod kątem off-roadu terenówki czy quada, zawsze towarzyszy mocny zastrzyk adrenaliny. Im lepszy sprzęt, tym zajedzie się dalej, a poziom prób sprawnościowych i wyzwań rośnie wraz ze stopniem nabytych umiejętności za kierownicą dosiadanego sprzętu. Nie każdy nadaje się do takiej zabawy. Off-road wymaga mocnego charakteru, trzeba się przy nim pobrudzić i zawsze być gotowym na niespodziewane sytuacje. Takich cech nie brakuje Mamedowi, któremu tarapaty nie są straszne. Khalidov co jakiś czas wrzuca na swój profil na Instagramie fotki i filmiki z mniej lub bardziej wymagających przełajowych wypraw.

Zobacz też: Juras przeprasza swoich fanów! Poszło o jego bestię i potężne grzmoty - ZDJĘCIA

Terenowy Nissan Patrol

Mamed w wolnym czasie próbuje swoich sił w off-roadzie przede wszystkim za kierownicą Nissana Patrola. Auto, którym jeździ to model czwartej generacji (GU) z krótkim 3-drzwiowym nadwoziem. Pod maską takiego auta mogło pracować kilka jednostek wysokoprężnych (od 129 do 170 KM), których pojemność wahała się od 2,8 do 4,2-litra. Dostępne były również silniki benzynowe o mocy 200 lub 245 KM. Mowa o dużych motorach, których pojemność wynosiła kolejno 4.5 i 4.8 litra. Jakim egzemplarzem jeździ Mamed? Ciężko to zweryfikować, bowiem jego bryka przeszła szereg modyfikacji. Z jednego nagrania, które pojawiło się na Instagramie zawodnika, można wywnioskować, że serce pojazdu zostało wymienione i auto doczekało kolejnych modyfikacji.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki