Nowa Honda CR-V - polski debiut na targach Poznań Motor Show 2018

2018-04-07 22:12

Honda CR-V się zmienia i dostosowuje do rynkowych wymagań. Nowa generacja w wersji dla Europy jest już gotowa, a jej sprzedaż ma wystartować na jesieni. Podczas targów Poznań Motor Show 2018 popularny SUV w kolejnej odsłonie został premierowo przedstawiony w Polsce.

Zupełnie nowy design, po raz pierwszy wersja 7-miejscowa dostępna w ofercie, a pod skórą oszczędniejsze silniki, a nawet napęd hybrydowy. Na ekspozycji wielkopolskich targów polski oddział Hondy wystawił egzemplarz wyposażony w 1.5-litrowy silnik benzynowy VTEC TURBO. Jednostka ta będzie w procesie produkcyjnym łączona z sześciobiegową ręczną skrzynią biegów lub automatyczną bezstopniową przekładnią CVT.

Honda podniosła poprzeczkę pod względem jakości wykonania oraz wielkości przestrzeni pasażerskiej. CR-V ma większe wymiary zewnętrzne niż poprzednik, dłuższy rozstaw osi i poszerzony rozstaw kół. Szerszy i głębszy bagażnik zagwarantuje więcej miejsca dla przewożonych przedmiotów. Duże i szerokie tylne drzwi mają być gwarancją najlepszego w klasie dostępu do trzeciego przedziału. Trzeci rząd siedzeń to rozwiązanie, które Honda wprowadza do CR-V po raz pierwszy. Producent obiecuje przewożonym na ostatnich miejscach osobom dużo miejsca na nogi i komfortowe nachylenie foteli pod kątem 101 stopni.

Zobacz: Premiery targów Poznań Motor Show 2018. Nowości w naszym obiektywie - WIELKA GALERIA

Inne premierowe zastosowanie to to napęd hybrydowy, który będzie występował tylko w konfiguracji 5-osobowej. Układ Multi Mode Drive (i-MMD) składa się z dwóch silników elektrycznych oraz 2-litrowej jednostki benzynowej i-VTEC, pracującej w cyklu Atkinsona. Zarówno w hybrydzie, jak i benzynie, standardowo napęd trafi na przednią oś. Dla obu układów przewidziano także inteligentny system napędu na wszystkie koła Real Time AWD. Prześwit w modelu został zwiększony o 38 mm, przy czym w wersji z jednostką benzynową i napędem AWD wynosi on 208 mm.

Nowy CR-V to znaczne bogatsze wyposażenie. Wysokość elektrycznie otwieranej tylnej klapy można zaprogramować tak, aby uniknąć uderzenia w sufit garażu. Trzystopniowy pojemny schowek w środkowej konsoli poprawia funkcjonalność wnętrza. Oparcie kanapy dzielone w stosunku 60:40 można składać jednym ruchem, co przyspiesza i ułatwia ładowanie większego bagażu.

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki