Nowa Honda CR-V 2019 w polskiej sprzedaży - poznaj CENNIK i specyfikację

2018-11-08 22:39

Honda CR-V zmieniła się i dostosowała do rynkowych wymagań. Nowa generacja bestsellerki w klasie SUV zaparkowała już w polskich salonach i klienci mogą odbywać jazdy testowe. Auto dostępne jest w czterech wersjach wyposażenia, ale na razie tylko z jednym silnikiem benzynowym 1.5 turbo w dwóch wariantach mocy. Cena rozpoczyna się od 109 900 zł.

Zupełnie nowy design, po raz pierwszy wersja 7-miejscowa dostępna w ofercie, a pod skórą oszczędniejsze silniki, a z czasem nawet napęd hybrydowy. Silnik 1.5 VTEC TURBO występuje w dwóch wariantach mocy, w zależności od rodzaju skrzyni biegów. W połączeniu z sześciobiegową ręczną skrzynią moc wynosi 173 KM (konfiguracja z napędem na przód lub na cztery koła), a z automatyczną bezstopniową przekładnią CVT generowana moc wynosu 193 KM, która trafia na wszystkie koła. Prześwit w modelu został zwiększony o 38 mm, przy czym w wersji z jednostką benzynową i napędem AWD wynosi on 208 mm.

Będzie hybryda

Premierowe zastosowanie w CR-V ma napęd hybrydowy, który będzie występował tylko w konfiguracji 5-osobowej i pojawi się w ofercie znacznie później. Układ Multi Mode Drive (i-MMD) składa się z dwóch silników elektrycznych oraz 2-litrowej jednostki benzynowej i-VTEC, pracującej w cyklu Atkinsona. W hybrydzie standardowo napęd trafi na przednią oś, a w opcji na wszystkie koła dzięki inteligentnemu systemowi Real Time AWD.

Duże wnętrze

Honda podniosła poprzeczkę pod względem jakości wykonania oraz wielkości przestrzeni pasażerskiej. CR-V ma większe wymiary zewnętrzne niż poprzednik, dłuższy rozstaw osi i poszerzony rozstaw kół. Szerszy i głębszy bagażnik zagwarantuje więcej miejsca dla przewożonych przedmiotów. Duże i szerokie tylne drzwi mają być gwarancją najlepszego w klasie dostępu do trzeciego przedziału. Trzeci rząd siedzeń to rozwiązanie, które Honda wprowadza do CR-V po raz pierwszy. Producent obiecuje przewożonym na ostatnich miejscach osobom dużo miejsca na nogi i komfortowe nachylenie foteli pod kątem 101 stopni.

Przeczytaj też: TEST Honda Civic X Type R 2.0 i-VTEC Turbo 320 KM

Nowy CR-V to znaczne bogatsze wyposażenie. Wysokość elektrycznie otwieranej tylnej klapy można zaprogramować tak, aby uniknąć uderzenia w sufit garażu. Trzystopniowy pojemny schowek w środkowej konsoli poprawia funkcjonalność wnętrza. Oparcie kanapy dzielone w stosunku 60:40 można składać jednym ruchem, co przyspiesza i ułatwia ładowanie większego bagażu.

Nowa Honda CR-V - polski cennik

POBIERZ - specyfikacja modelu

POBIERZ - katalog informacyjny

silnik/wersja COMFORT ELEGANCE LIFESTYLE EXECUTIVE
1.5 VTEC TURBO 173 KM 2WD MT6 109 900 zł 128 000 zł - -
1.5 VTEC TURBO 173 KM AWD MT6 - 136 500 zł 150 800 zł 165 500 zł
1.5 VTEC TURBO 193 KM AWD CVT - 145 500 zł 159 800 zł 174 500 zł

Dopłata za lakier metaliczny oraz perłowy: 2500 zł
Dopłata za lakier specjalny Premium Crystal RedMetallic: 3200 zł
Dopłata za opcjonalny, trzeci rząd siedzeń (wersja 7-miejscowa): 7000 zł

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki