Peugeot 508 już kilka miesięcy pojawił się pod postacią ekskluzywnej, limitowanej wersji First Edition. Auto pojawiło sięw Europie w limitowanej liczbie 1500 sztuk, a jego polska cena zaczynała się 199 900 zł. Teraz francuski producent zaprezentował także bardziej rodzinną wersję swojego flagowego modelu – 508 SW, czyli Sport Wagon.
Oferta silnikowa jest dla obu pojazdów, sedana i kombi, taka sama. Odmiana SW również oferuje silnik benzynowy 1.6 PureTech o mocy 225 KM, zestrojony z ośmiobiegową skrzynią automatyczną. Za kombi z taką jednostką zapłacimy 212 900 zł, czyli dokładnie 12 tysięcy złotych więcej, niż za sedana.
W ofercie znalazł się także silnik wysokoprężny BlueHDI o mocy 180 KM (również z ośmiobiegową skrzynią automatyczną). Jego cena to 216 900 zł. Dla porównania za sedana z tym samym dieslem musieliśmy zapłacić 203 900 zł.
Topowa wersja
Limitowana edycja First Edition bazuje na topowej wersji wyposażenia GT. Wzbogacono ją jednak o czarne wstawki, 19-calowe aluminiowe felgi, czarną podsufitkę, emblematy First Edition i unikalne kolory nadwozia. W Polsce Peugeot 508 SW pojawi się w dwóch odcieniach – Niebieskim Dark i Szarym Amazonite. Dopełnieniem wyjątkowości limitowanego modelu jest wykończenie wnętrza specjalnym drewnem Zebrano, oraz skórzana tapicerka w kolorze czarnym lub czerwonym (z miedzianymi przeszyciami).