Nowe felgi będą oferowane opcjonalnie w modelu 911 Turbo S Exclusive Series. Karbon pokryty jest lakierem bezbarwnym, a obręcze (wszystkie) ważą około 8,5 kilograma, czyli 20% mniej niż w przypadku analogicznych felg z lekkich stopów. Są też od nich wytrzymalsze.
Zobacz też: Nadjeżdża trzecia generacja Porsche Cayenne
Obręcze składają się z dwóch komponentów. Piasty wykonano z tkaniny włókien węglowych. W procesie cięcia i łączenia wykorzystuje się aż 200 różnych elementów. Drugim komponentem są kołnierze, powstające z plecionego włókna węglowego. Zmontowana felga zostaje zaimpregnowana żywicą i utwardzona przy wykorzystaniu ciśnienia i wysokiej temperatury.
Porsche jako pierwsze wprowadziło tego typu technologię. Do produkcji każdej felgi zużywa się 18 kilometrów włókna węglowego. Felgi trafią do oferty od początku 2018 roku, a ich cena robi wrażenie. Za komplet zapłacimy 78 352 złotych. Za taką kwotę moglibyśmy kupić dwa nowe Fordy Ka+.