Poznaj CENY najnowszego BMW serii 5 po liftingu. Jest taniej względem poprzednika - CENNIK sedana i kombi

2020-06-25 13:39 Jan Guss-Gasiński

BMW serii 5 po liftingu zostało wycenione przez polskiego importera. Producenci modyfikując swoje samochody z reguły są zmuszeni podnosić ich ceny, jednak w tym przypadku jest zupełnie inaczej. Wiele podstawowych wariantów zostało solidnie przecenionych, co pokazaliśmy w oficjalnym cenniku. Sprawdź, ile kosztuje odświeżone BMW serii 5 Limuzyna oraz Touring.

Lifting BMW serii 5 przyjął się bardzo dobrze. Przemodelowanie przednich oraz tylnych zderzaków znacząco odświeżyło "piątkę", a nowe wzory świateł LED nadały jej jeszcze więcej sportowego charakteru. Wśród nowości w kabinie możemy wyróżnić takie rzeczy jak cyfrowe zegary, większy centralny ekran systemu multimedialnego, lekko zmieniona konsola środkowa i ciekawie podświetlone boczki drzwi. 

Sprawdź: Ile kosztuje nowe BMW serii 4 Coupe? Polski CENNIK dwudrzwiowego modelu z ogromnymi nerkami

Poza nowinkami wizualnymi, nowe BMW serii 5 otrzymało również wiele nowych technologii i systemów bezpieczeństwa, takich jak: rozszerzony asystent parkowania z funkcją cofania po swoich śladach, inteligentny asystent głosowy, a także dostępny za dopłatą wideorejestrator zamontowany w lusterku wstecznym.

BMW serii 5 po liftingu
Autor: BMW BMW serii 5 po liftingu

Gama silnikowa

Lifting serii 5 budził kontrowersje do ostatniej chwili. Nie chodziło oczywiście o desgin, ale o gamę silnikową. Fani marki obawiali się, że pod presją Unii Europejskiej i norm emisji spalin producent zrezygnuje z benzynowej jednostki V8 o pojemności 4,4-litra. Na szczęście wszystkie silniki wyszły z tego cało.

Zmiany w hybrydach

Paleta benzyniaków oraz diesli wciąż jest bardzo bogata, więc jest w czym wybierać. Jeżeli jednak celujemy w coś do bólu oszczędnego, warto zastanowić się hybrydą po liftingu, bowiem odmiana 530e została wzmocniona do 292 KM, a bateria ma zapewniać większy zasięg. Według obietnic producenta sedan przejedzie na pełnym ładowaniu 67 km, a Touring ma mieć zasięg 58 km. Akumulatory zostały umieszczone pod tylną kanapą, by nie ograniczań przestrzeni w bagażniku.

 

BMW serii 5 po liftingu
Autor: BMW BMW serii 5 po liftingu

Wkrótce w salonach

Do salonów sprzedaży najnowsze BMW serii 5 Limuzyna oraz Touring trafi w drugiej połowie roku - najprawdopodobniej w lipcu br. Jak możecie zauważyć w przygotowanych niżej cennikach, względem modelu przed liftingiem, wiele wariantów zauważalnie potniało, a inne nieznacznie podrożały. Sprawdź, ile kosztuje BMW serii 5 po liftingu:

BMW serii 5 Limuzyna - polski cennik

Benzyna Przed liftingiem (2019) Po liftingu (2020)
520i 216 800 zł 210 900 zł
530i 233 500 zł 230 000 zł
530i xDrive 245 500 zł 242 00 zł
540i 294 200 zł 281 700 zł
540i xDrive 306 400 zł 293 700 zł
M550i xDrive 435 600 zł 435 600 zł
M5 563 700 zł 579 000 zł
Diesel 2019 2020
518d 198 100 zł 197 900 zł
520d 224 000 zł 218 900 zł
520d xDrive 235 100 zł 230 900 zł
530d 290 800 zł 279 000 zł
530d xDrive 303 000 zł 291 000 zł
540d xDrive 319 300 zł 304 700 zł
M550d xDrive 433 000 zł -
Hybrydy Plug-in 2019 2020
530e 241 300 zł 240 600 zł
530e xDrive 252 000 zł 252 600 zł
BMW serii 5 po liftingu
Autor: BMW BMW serii 5 po liftingu

BMW serii 5 Touring- polski cennik

Benzyna Przed liftingiem (2019) Po liftingu (2020)
520i 228 400 zł 222 900 zł
530i 245 000 zł 242 000 zł
530i xDrive 257 100 zł 254 000 zł
540i xDrive 319 700 zł 305 700 zł
Diesel 2019 2020
518d 209 600 zł 209 900 zł
520d 235 500 zł 230 900 zł
520d xDrive 246 600 zł 242 900 zł
530d 304 100 zł 291 000 zł
530d xDrive 316 300 zł 303 000 zł
540d xDrive 332 600 zł 316 700 zł
M550d xDrive 446 300 zł -
Najnowsze