Renault Talisman po liftingu wycenione w Polsce! Poznaj CENY francuskiego flagowca po modernizacji - CENNIK

2020-07-02 16:04

Cztery lata po oficjalnym debiucie francuski flagowiec doczekał się modernizacji. Renault Talisman po liftingu został już wyceniony w Polsce. Poznaj ceny i wyposażenie nowego modelu.

Pod koniec lutego 2020 r. francuski koncern odświeżył swojego flagowca, a już na początku wakacji wycenił go na polskim rynku. Renault Talisman po liftingu otrzymał przemodelowane zderzaki, przednie światła w technologii LED (opcjonalnie LED Matrix Vision), nowy wzór świateł tylnych z charakterystycznymi LED-owym wzorem, dynamiczne kierunkowskazy i nieco więcej chromu. Ponadto w ofercie przedstawiciela segmentu D po modernizacji pojawiły się trzy nowe lakiery oraz nowe wzory felg.

Sprawdź: Renault Talisman doczekało się liftingu! Francuz otrzymał nowe lampy i multimedia - GALERIA

Sporo zmian można dostrzec także w kabinie. Tam pojawiły się w pełni cyfrowe zegary o przekątnej 10,2-cala, a także najnowszy system multimedialny Easy Link z ekranem o przekątnej 9,3-cala. Nowe oprogramowanie jest co istotne w pełni kompatybilne z aplikacjami Apple CarPlay i Android Auto. Na pokładzie znajdziemy również indukcyjną ładowarkę, bezramkowe lusterko wstecznie oraz nieco przemodelowana deska rozdzielcza z nastrojowym oświetleniem i drewnianymi dekorami. 

Renault Talisman (2020)

i

Autor: Renault Renault Talisman (2020)

Silniki diesla

Gama silnikowa pozostała bez mian. Pod maską Talismana znajdziemy trzy silniki diesla Blue dCi oraz dwie jednostki benzynowe TCe. Zaczynając od popularnych motorów wysokoprężnych, tu najsłabszą jednostką jest Blue dCi o pojemności skokowej 1749 cm3, który generuje moc 150 KM i 340 Nm momentu obrotowego. Domyślnie sprzężony z 6-biegowym manualem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 10,3 sekundy (10,5 z systemem 4CONTROL), a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h.

Drugim w kolejce jest Blue dCi 160 EDC, który z 2-litrów pojemności wyciska moc 160 KM i 360 Nm. Napęd na przednią oś jest przekazywany za pomocą automatycznej, 6-stopniowej przekładni EDC, dzięki czemu sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 9,9 sekundy (10 sekund z systemem 4CONTROL). Prędkość maksymalna wynosi natomiast 216 km/h.

Najmocniejszym dieslem w ofercie jest Blue dCi 200 EDC, który ponownie z 2-litrów pojemności generuje moc 200 KM i 400 Nm momentu obrotowego. Napęd niezmiennie jest przekazywany na przednią oś za pomocą 6-biegowej przekładni automatycznej EDC, co sprawia, że pierwsza "setka" pojawi się na cyfrowych zegarach po 8,8 sekundy (8,9 z systemem 4CONTROL). Prędkość maksymalna wynosi z kolei 230 km/h.

Renault Talisman (2020)

i

Autor: Renault Renault Talisman (2020)

Silniki benzynowe

W kwestii silników benzynowych mówimy o 4-cylindrowej jednostce TCe 160 EDC FAP, której pojemność skokowa wynosi 1332 cm3. W efekcie kierowca ma do dyspozycji 159 KM i 270 Nm maks. momentu obrotowego. Cała moc trafia na przednią oś za pomocą 7-biegowego automatu. Przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,9 sekundy (9,1 z systemem 4CONTROL), a prędkość maksymalna to 210 km/h.

Silniejszy wariant o oznaczeniu TCE 225 EDC FAP o pojemności 1,8-litra generuje z kolei moc 224 KM i 300 Nm. Połączony z 7-biegowym automatem pozwala przyśpieszyć od 0 do 100 km/h w 7,4 sekundy (7,6 z systemem 4CONTROL). Prędkość maksymalna to 240 km/h.

Renault Talisman (2020)

i

Autor: Renault Renault Talisman (2020)

Renault Talisman - polski cennik

Silnik Zen  Intense Initiale Paris
TCe 160 EDC FAP 119 400 zł 125 400 zł -
TCe 225 EDC FAP - - 184 400 zł
Blue dCi 150 126 400 zł - -
Blue dCi 160 EDC - 150 400 zł -
Blue dCi 200 EDC - - 184 400 zł

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki