Później tego wieczoru, 4 kwietnia, Kérastase, wiodąca luksusowa marka pielęgnacji włosów, powitała 250 gości z całego świata na otwarciu przedpremierowym swojego wciągającego La Vie en Gloss Pop-Up w Nowym Jorku. Wydarzenie pełne gwiazd, w którym udział wzięli Emily Ratajkowski, Sydney Sweeney, Ebonee Davis i inni, obejmowało specjalny występ Alice et Moi, którzy współpracowali z Kérastase przy marzycielskim coverze kultowej francuskiej piosenki „La Vie en Rose” na potrzeby kampanii.
Oficjalne otwarcie pop-upu dla publiczności nastąpiło w sobotę 5 kwietnia, a chętni fani ustawiali się w kolejce już od 5:00 rano. Klienci mieli szansę wygrać różne nagrody, w tym pożądane Glaze Drops. Wewnątrz goście mogli skorzystać z szeregu wciągających doświadczeń, w tym z sali projekcyjnej 3D odtwarzającej kampanię Gloss Absolu, baru personalizacji charmsów i najważniejszego punktu wydarzenia: Gloss Bar. Profesjonalni styliści fryzur byli obecni, aby zademonstrować produkt i stylizować włosy gości, zapewniając prawdziwie spersonalizowane doświadczenie.
La Vie en Gloss Pop-Up oferuje żywe, wielozmysłowe doświadczenie zaprojektowane tak, aby pokazać transformacyjną moc Glaze Drops. Goście mogą odkrywać interaktywne instalacje, uczyć się spersonalizowanych procedur nabłyszczania od ekspertów Kérastase i uchwycić treści godne Instagrama. Pop-Up będzie kontynuowany na całym świecie z zaplanowanymi wydarzeniami w Mediolanie, Paryżu, Amsterdamie i innych miejscach.
Glaze Drops są częścią nowej serii Gloss Absolu firmy Kérastase, która obiecuje marzycielskie, sprężyste, lśniące włosy o hipnotyzującym zapachu. Dostępne już teraz na całym świecie.
i
i
i