Pielęgnacja węglem

i

Autor: Getty Images

Z miłości do naturalnej pielęgnacji. Na tą premierę czekają wszyscy

2021-05-18 10:44

Przedsiębiorcza kobieta i pomysł na naturalne kosmetyki? To połączenie może oznaczać tylko jedno - murowany sukces. Pomysły na biznes przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie. Potwierdza to historia Anety Stacherek, która w 2017 roku, będąc w ciąży, postanowiła wypełnić niszę na rynku kosmetyków dla przyszłych mam i przekuć pasję do naturalnej pielęgnacji we własną markę. Do dziś z jej produktów skorzystało już tysiące kobiet oczekujących dziecka, a niebawem do sprzedaży trafią pierwsze kosmetyki nowej marki Lajuu, które współtworzy z aktorką Weroniką Rosati.

Prowadzenie własnego biznesu od zawsze było ambicją Anety Stacherek, do której zrealizowania konsekwentnie dążyła od czasów studenckich. Rozpoczęła wtedy pracę w rodzinnej firmie zajmującej się sprzedażą markowej bielizny, gdzie odpowiadała za kompleksowe zarządzanie siecią 7 sklepów zlokalizowanych w galeriach handlowych największych miast Polski.

Na samym początku mojej kariery zostałam rzucona na głęboką wodę. Musiałam sama zadbać o każdy, nawet najmniejszy szczegół, zaczynając od wyglądu salonów, poprzez dobór kolekcji i ich odpowiednią ekspozycję, po rekrutowanie, zatrudnianie oraz szkolenie pracowników. Zarządzałam sklepami przez prawie 10 lat, co nauczyło mnie odpowiedniej organizacji, współpracy z ludźmi i prowadzenia negocjacji. Jednak po tylu latach w rodzinnej firmie poczułam, że nie jest to praca, którą chcę wykonywać do końca życia – mówi Aneta Stacherek założycielka Bellamama i prezes zarządu Lajuu SA. 

Zdobywane przez niemal dekadę doświadczenie w biznesie okazało się niezwykle przydatne i umożliwiło oraz ułatwiło spełnienie marzenia o własnej firmie. Pomysł na nią pojawił się w najmniej oczekiwanym momencie – w trakcie drugiej ciąży Anety. Kilka lat w branży utwierdziło Stacherek w przekonaniu, że tworzenie naturalnych kosmetyków może być nie tylko pasją, ale też sposobem na życie. Każda nowa klientka i każde kolejne zamówienie wzmacniało przeświadczenie Anety, o tym, że jest to kierunek, w którym chce się rozwijać. Dobra kondycja rynku kosmetyków, który mimo pandemii odnotował w ubiegłym roku wzrost, osiągając wartość ok. 25 mld zł oraz rosnący segment preparatów naturalnych, tylko przyspieszyły plany rozwoju i stworzenie kolejnej marki – Lajuu – tym razem skierowanej do znacznie szerszej grupy odbiorców.

Bardzo mocno wierzę w siłę marek współtworzonych przez celebrytów i nie jestem w tym sama – prawie połowa Polaków deklaruje chęć zakupu produktów sygnowanych nazwiskiem znanych osób. Lajuu tworzę razem z Weroniką Rosati, która posiada szerokie grono fanów zarówno w Polsce, jak i zagranicą. W mediach społecznościowych obserwują ją tysiące osób. Jestem przekonana, że wysoka jakość naszych kosmetyków w połączeniu z rozpoznawalnością Weroniki przełoży się na sukces rynkowy marki – mówi Aneta Stacherek. 

 Sekretem preparatów Lajuu są unikalne składniki i formuły niestosowane powszechnie przez innych producentów, a we wszystkich produktach występuje woda kokosowa sprowadzana m.in. z Hawajów. Produkty powstają z myślą o planecie – oprócz tego, że są naturalne i wegańskie, sprzedawane będą w szklanych opakowaniach, które można poddać recyklingowi. Pierwsze efekty współpracy Stacherek z Rosati będzie można zobaczyć już na przełomie maja i czerwca – właśnie wtedy wystartuje sklep internetowy marki i do sprzedaży trafi pierwsza linia kosmetyków brązujących. Założycielka Lajuu nie boi się wyzwań i już planuje kolejne linie produktów, a także serię kosmetyków dla mężczyzn – Lajuu Men. Aneta Stacherek do swojego biznesu zaprasza wszystkich zainteresowanych, nie tylko gwiazdy. Aktualnie trwa kampania crowdfundingowa na platformie Beesfund.com, dzięki której można zakupić akcję spółki i stać się częścią Lajuu. Zebrane fundusze zostaną przeznaczone na dalszy rozwój marki i ekspansję na rynek amerykański, a na inwestorów czekają atrakcyjne benefity. W zależności od wariantu pakietu i kwoty inwestycji akcjonariusze mogą liczyć na m.in.: kosmetyki marki, vouchery do atelier znanego projektanta i kliniki medycyny estetycznej, rabaty na kosmetyki, czy wycieczkę do Los Angeles i kolację z gwiazdą.

Źródło: materiały prasowe

PSYCHOTEST. Zagadki logiczne na wrodzoną inteligencję? Nic nie ukryjesz!

Pytanie 1 z 10
Jaki znak należy wstawić między cyfry 3 i 4, aby uzyskać liczbę większą od 3, a mniejszą od 4?
Sedno Sprawy - Katarzyna Lubnauer

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki