Ekipa ESKA Summer City podkręca tempo! Lato w Trójmieście należy do nas [ZDJĘCIA | WIDEO]

2019-07-31 12:00

W minionym tygodniu odwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc na Pomorzu i przybiliśmy piątki z setkami fantastycznych słuchaczy Radia ESKA. Bawimy się z Wami przez całe lato, rozdając wyjątkowe eskowe gadżety. Sprawdźcie, gdzie pojawimy się w najbliższych dniach!

W minioną środę patrol ESKA Summer City wpadł do Strefy Zoltar w Gdyni. Bardziej odważni słuchacze mieli okazję stawić nam czoła. Atmosfera była iście bojowa! Dzień później pojawiliśmy się na koncercie zorganizowanym przez Muzeum Emigracji w Gdyni. W ramach cyklu „Koncerty z widokiem na świat” o godzinie 20:00 wystąpiła grupa Pokahontaz. Już 8 sierpnia na tej samej scenie pojawi się Grubson, a 22 sierpnia zobaczymy BARTO’CUT12 & PEEPZ. Bilety są dostępne na stronie internetowej.

W sobotę weszliśmy do Świata Labiryntów w Blizinach na Kaszubach. Czekało na nas aż 1300 metrów ścieżek, cztery mosty i pięć wież. Labirynt w polu kukurydzy ma 3,5 hektara! Atrakcji nie brakowało. Świetnie mogą się tu bawić nie tylko dzieci, ale także dorośli w każdym wieku!

W mijającym tygodniu mogliście trafić na nas również na sopockiej Cepeliadzie oraz na finałach PGNIG na plaży Miejskiej w Gdyni. W weekend pojawiliśmy się też na Caravaning Summer Show na Półwyspie Helskim.

Kolejnym przystankiem ekipy ESKA Summer City była Wakacyjna Trasa Dwójki w Aquaparku Reda, gdzie bawiliśmy się w rytmie przebojów Maryli Rodowicz, Sound’n’Grace, Margaret, Afromental, Gromee, Roksany Węgiel.

We wszystkich wspomnianych miejscach ekipa ESKA Summer City rozdała mnóstwo wakacyjnych gadżetów.

Nowy tydzień zaczęliśmy w parku trampolin JUMPCITY w Gdańsku. W ostatni dzień lipca odwiedzimy Krynicę Morską, gdzie przygotujemy dla Was wakacyjne zapowiedzi prosto z latarni. Nowy miesiąc rozpoczniemy na półwyspie. W czwartek najpierw wpadniemy do Chałup, a potem... Parklandia Jastarnia! Będziemy tam 1 sierpnia od 16:00 do 18:00. Przetestujemy najdłuższy w Polsce dmuchany tor przeszkód dla dzieci i młodzieży. To aż 100 metrów szalonej zabawy i wrażeń. Oprócz tego czekają na nas poduchy, dmuchane kule, strefa gier i zabaw, a dla rodziców strefa leżaków i wypoczynku.

W piątek nie stracimy czasu w korkach. Już o 12:00 zamówimy taksówkę wodną od Taxiboat - Water Taxi Gdynia, którą przepłyniemy po Zatoce Gdańskiej. Później odwiedzimy Jarmark Dominikański i strefę gier Rebel na Placu Kobzdeja. Następnie ruszymy na Stand-Up Comedy Fest w Operze Leśnej.

WAKACYJNY AUTOBUS RADIA ESKA W TRÓJMIEŚCIE!

Weekend będzie bardzo emocjonujący. Do Trójmiasta przyjedzie specjalnie oznakowany wakacyjny autobus Radia Eska! Zapraszamy słuchaczy od godziny 16:00 do 20:00 na Wyspę Ołowianka. Spotkajmy się wszyscy tuż przed kołem widokowym AmberSky. Będzie tam specjalnie przygotowana strefa chillout Radia Eska. Posłuchamy razem dzikiego składu grajków: Marcina Czersky Czerwińskiego, WORO i Marcina Czyżewskiego. Na pierwsze osoby, które nas odwiedzą i opowiedzą wakacyjną historię z kołem w tle, czeka przejazd AmberSky za darmo!

W najbliższą niedzielę zapraszamy wszystkich na taras wakacyjnego autobusu, który zaparkuje tuż obok nabrzeża w Gdyni. Staniemy w punkcie z pięknym widokiem na rampę startową, z której ruszać będą drużyny biorące udział w kolejnej edycji zawodów Red Bull Konkurs Lotów! Nie może Was tam zabraknąć!

W ramach akcji ESKA Summer City ulice Trójmiasta i okolic przemierzamy w tym roku pięknie oklejonym Volkswagenem T-Cross od CityMotors Gdańsk. Jeśli chcecie wygrać cenne nagrody, wystarczy wypatrzeć nasze auto na drodze, zrobić mu zdjęcie i zgłosić się do zabawy na stronie internetowej. Do końca wakacji jesteśmy w trasie od wtorku do niedzieli. W poniedziałki oraz wieczorami wypasiona bryka ekipy zazwyczaj odpoczywa pod naszą siedzibą przy ulicy Kupały w Gdańsku.

Relację z wakacyjnej akcji ESKA Summer City usłyszycie na antenie Radia ESKA Trójmiasto!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki