GWARANCJA SZYBKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA

2014-02-05 1:00

Bezpłatne ubezpieczenie, elektroniczny monitoring nadanej przesyłki, gwarantowany termin doreczenia – to jedne zwielu udogodnien, jakie od Nowego Roku wprowadziła dla swoich klientów Poczta Polska.

Niemal już co drugi Polak robi zakupy w sieci (43 proc.) – wynika z badań TNS Polska. Aż 13 proc. z ankietowanych w badaniu „E-commerce w oczach internautów” przyznało, że przez sieć kupuje kilka razy w miesiącu. A 43 proc. respondentów dokonywało zakupów kilka razy do roku. O rosnący z roku na rok rynek kupujących w sieci walczy także Poczta Polska. Obecnie Poczta Polska tygodniowo dostarcza prawie milion paczek. Natomiast w gorącym przed świątecznym okresie liczba ta wzrosła aż o 65 proc. Obecnie co piąta paczka w kraju nadawana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Pewność gwarantowana

Poczta Polska dla osób nadających paczki wprowadziła nowe rozwiązania. Klienci korzystający z usług największego operatora pocztowego otrzymają m.in. bezpłatną aplikację na smartfony do zamawiania kuriera oraz monitorowania stanu realizacji usługi. Poczta proponuje również możliwość internetowego odprawienia paczki dzięki aplikacji e-Nadawca. Opcja ta umożliwia skrócenie do minimum czasu załatwiania formalności w placówce pocztowej. Paczki można nadać w jednej z wielu, dogodnie zlokalizowanych, placówek pocztowych. Dla osób wysyłających paczki ważna jest nie tylko pewność, że przesyłka dotrze na czas, ale także że w razie problemów otrzymają zwrot poniesionych kosztów. Poczta Polska, wiedząc o tym, jak ważne jest poczucie bezpieczeństwa, wprowadziła opcję ubezpieczenia przesyłek w cenie usługi dla klientów biznesowych. Natomiast klienci indywidualni z opcji ubezpieczenia wysyłanych paczek mogą skorzystać po zapłaceniu zaledwie 50 gr. W nowej ofercie kurierskiej ubezpieczenie przesyłek zawarte jest w cenie usługi. Kwota ubezpieczenia paczek dla klientów biznesowych wynosi 5 tys. zł, a dla klientów indywidualnych 1 tys. zł.

Kurierskie nowości

Wprowadzone udogodnienia obejmują także usługi kurierskie. Tak jak dotychczas Poczta Polska świadczy usługę kurierską w standardzie „od drzwi do drzwi”. Kurier odbiera przesyłkę bezpośrednio od nadawcy (po wcześniejszym złożeniu zlecenia na Infolinii lub poprzez stronę www), bez konieczności wizyty w placówce pocztowej. Klienci korzystający z usług kurierskich świadczonych przez Pocztę Polską mogą wybrać pomiędzy kilkoma serwisami. Jako najważniejsze należy wskazać Ekspres 24 oraz Kurier 48. Osoby korzystające z usługi Pocztex Ekspres 24 otrzymują gwarancję dostarczenia przesyłki już następnego dnia. Ponadto nadawca możne wybrać także dzień i dokładną datę doręczenia przesyłki. Całą „drogę” nadanej przesyłki można śledzić online na stronie

www.pocztex.pl

Serwis Kurier 48 dedykowany jest klientowi biznesowemu, dla którego Poczta Polska oferuje elastyczne warunki współpracy. Dla przesyłek Pocztex Kurier 48 gwarantowanym terminem doręczenia jest drugi dzień po dniu nadania. Pamiętajmy – żeby przesyłki Pocztex dotarły do odbiorcy w gwarantowanym terminie, powinny zostać nadane do godziny granicznej, uzależnionej od miejscowości nadania.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki