LINK4 udowadnia, że ubezpieczenia powinny być proste. Sprzedaż polis za pośrednictwem już czwartego z kolei banku to element konsekwentnie realizowanej strategii.
– Kanał bancassurance rośnie w siłę, co nas bardzo cieszy, bo dzięki niemu klienci mogą kupić ubezpieczenia w najwygodniejszy dla nich sposób. Doświadczenia ze współpracy z każdym z tych podmiotów są dla nas bardzo inspirujące. Kanał bankowy, wspólnie z siecią agencyjną i porównywarkami, stanowi niezwykle ważny czynnik naszego wzrostu – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4.
W porównywarce Pekao klienci mogą wybrać produkty dwóch ubezpieczycieli z Grupy PZU - LINK4 oraz PZU. Oferta prezentowana jest w bardzo przyjaznej dla użytkownika formie. Liczbę pól, w które trzeba kliknąć, ograniczono do minimum. Dane osobowe klienta banku i jego pojazdu, w większości przypadków, uzupełnią się automatycznie poprzez wykorzystanie danych z CEPIK, baz wewnętrznych PZU i LINK4 oraz VIN dekoder.
– Dzięki doświadczeniu trzech podmiotów powstało rozwiązanie, którego głównym celem jest umożliwienie klientom zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego w niezwykle prosty sposób. To wyróżnia naszą ofertę na tak bardzo konkurencyjnym rynku w Polsce – mówi Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4. – Sprzedaż produktów PZU i LINK4 właśnie w Banku Pekao SA pokazuje, jak ważna i silna jest synergia w ramach grupy PZU – podkreśla.
Po wyborze oferty LINK4 w porównywarce banku wystarczy potwierdzić jej zakup i opłacić składkę z konta. Jest to możliwe także w ratach: dwóch albo czterech, a wkrótce nawet w 12. Pekao SA to czwarty już bank, który dołącza do swojej oferty ubezpieczenia komunikacyjne LINK4. Wcześniej taką możliwość wprowadzili PKO BP, Alior Bank oraz Santander Bank Polska.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy uczestniczyć w tak ważnym i przełomowym przedsięwzięciu dla grupy PZU. Startujemy zgodnie z harmonogramem, który zaplanowaliśmy półtora roku temu. To starannie przygotowana oferta. Dopracowana pod każdym względem, zapewniająca klientom obsługę na najwyższym poziomie - podsumowuje Mariusz Rosa, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Innowacji w LINK4, który odpowiada za kanał bankowy.
– Dzięki współpracy w ramach naszej grupy kapitałowej, wprowadzamy do naszej oferty ważny i potrzebny w codziennym życiu produkt: ubezpieczenia motoryzacyjne. Stawiamy na ofertę wysoko notowanych partnerów, a naszym klientom dajemy łatwy i szybki dostęp do dopasowanej do ich potrzeb usługi w oddziale, a docelowo w dowolnie wybranym przez nich kanale – mówi Maciej Berger, dyrektor Departamentu Bankowości Ubezpieczeniowej z Banku Pekao.
Za pośrednictwem Banku Pekao możemy kupić m.in. ubezpieczenie obowiązkowe OC, polisy AC, NNW, Assistance.
Materiał powstał we współpracy z Grupą PZU.