Galeria Młociny

i

Autor: materiały prasowe

PRIMARK po raz pierwszy w Polsce - już jutro Wielkie Otwarcie

2020-08-19 0:00

Jeśli do tej pory musiałaś jeździć do Berlina lub Londynu na zakupy w Primarku, to mamy dla Ciebie wspaniałą wiadomość! Już 20 sierpnia o godzinie 10.00 w warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny odbędzie się Wielkie Otwarcie Primarku! Zobacz, jak wygląda i co oferuje pierwszy w Polsce sklep irlandzkiego przedsiębiorstwa.

Pierwszy sklep sieci popularnej w krajach europejskich oraz w Stanach Zjednoczonych pojawi się w Warszawie. Interesujesz się modą? Zależy ci na dobrej jakości odzieży i przystępnych cenach? W takim razie nie może cię zabraknąć na Wielkim Otwarciu Primarka!

Primark - marka, która cię zaskoczy

Irlandzkie przedsiębiorstwo działa od 1969 r. i należy do koncernu Associated British Foods. Sieć oferuje zarówno odzież, jak i kosmetyki czy wyposażenia wnętrz. Pierwszy sklep powstał w Dublinie. Obecnie firma posiada 380 sklepów w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Włoszech i Słowenii, a także w Stanach Zjednoczonych. Otwarcie pierwszego w kraju – a dokładnie w Galerii Młociny – sklepu Primark to nie lada gratka dla koneserów mody i poszukiwaczy atrakcyjnych cen.

Zespół Primark ds. Etycznego Handlu i Zrównoważonego Rozwoju Środowiska zrzesza 120 ekspertów pochodzących z krajów, z których pozyskiwane są surowce, a wszystkie procesy (w tym pozyskiwanie bawełny, każdy etap produkcji) odbywają się w sposób uczciwy i z poszanowaniem środowiska.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Firma mając na uwadze obecną, dynamicznie zmieniającą się sytuację związaną z pandemią, zadbała o bezpieczeństwo pracowników i klientów. Aby utrzymać dystans społeczny, na podłodze w sklepie umieszczone zostały czytelne oznakowania, a wskazówki od wyznaczonych w tym celu pracowników pozwolą na ograniczenie kontaktu z innymi. Przy wejściu do sklepu, wewnątrz niego i na zapleczu pracownicy i klienci sklepu będą mieli dostęp do środków do dezynfekcji rąk. Pracownicy sklepu otrzymają maseczki, przy czym dodatkową ochronę zapewnią osłony Perspex. Oprócz tego wzmożona częstotliwość i intensywność działań mających utrzymać czystość w sklepie dodatkową zwiększą ochronę wszystkich osób przebywających na terenie sklepu.

Modnie i ekologicznie

Warszawski Primark zajmuje powierzchnię 3 660 mkw., rozciągniętą na dwa piętra galerii i został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. W nowo otwartym sklepie znajdziemy odzież męską, damską, dziecięcą, w tym obuwie, akcesoria oraz bieliznę i wyposażenie domu. Co ważne w Primarku znajdziemy także produkty z recyklingu i organiczne. W sklepie będzie można realizować zakupy przy 30 kasach. Zakupy uprzyjemni dodatkowo dostęp do bezpłatnego Wi-Fi.

Niezależnie od tego, czy Primark jest ci znany, czy też nie – teraz masz szansę przekonać się do marki osobiście. Bądź w czwartek 20 sierpnia br. o godzinie 10.00 w Galerii Młociny i sprawdź najmodniejsze trendy tego roku! Zapraszamy do centrum handlowego przy ul. Zgrupowania Kampinos 15, tuż przy stacji metra Młociny.

Galeria Młociny może pochwalić się spektakularną listą najemców, co sprawia, że jej oferta zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku. Dzięki temu, Galeria Młociny stała się wyjątkową destynacją zakupową na mapie Warszawy i obowiązkową lokalizacją dla wiodących marek. Bardzo cieszymy się, że możemy powitać jedną z nich – Primark, długo oczekiwany debiut w naszym centrum handlowym – mówi  Wojciech Knawa, członek zarządu odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami w firmie EPP, która jest współwłaścicielem Galerii Młociny.

Primark

i

Autor: materiały prasowe

Co ciekawe, marka nie prowadzi dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, nie oferuje sprzedaży internetowej oraz nie ma rozbudowanej sieci dostaw. Mimo to cieszy więc dużym zainteresowaniem wśród kupujących, jest rozpoznawalna w wielu krajach Europy i nie tylko. Czemu Primark zawdzięcza swój sukces?

Niesamowita moda w niesamowitych cenach

Tak brzmi hasło międzynarodowej marki odzieżowej, która w najbliższym czasie otworzy podwoje także dla Polaków. Dynamiczny rozwój Primark zawdzięcza niskim cenom, dobrej jakości produktom i oryginalności. Sprzedaż prowadzona jest wyłącznie w stacjonarnych sklepach, a firma stara się generować oszczędności w każdy możliwy sposób, m.in. inwestując w proste wieszaki i metki.

– Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Polski i regionu „niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki