Sprzedaż na Allegro – jak zacząć?

2020-10-27 23:42 Materiał Partnerski
Sprzedaż na Allegro – jak zacząć?
Autor: Shutterstock

Właściciel firmy ToolBox z Siedlec jest dziś w grupie 82 najlepszych Super Sprzedawców Allegro 2019. Na początku działalności magazynem była piwnica, a pan Leszek sam zajmował się logistyką. W młodym wieku założył własną firmę i rozwinął sprzedaż w Internecie. Ty też możesz osiągnąć sukces w sprzedaży i zostać Super Sprzedawcą Allegro!

Jesteś właścicielem sklepu? A może zauważyłeś, że coraz więcej klientów – zwłaszcza w dobie pandemii – preferuje zakupy online? Niezależnie od tego, jakie są twoje motywacje – przeniesienie biznesu do internetu to opłacalne rozwiązanie, które pozwala przedsiębiorcom zachować płynność finansową i stwarza ogromne możliwości rozwoju. Czy wiesz, że możesz pozyskać tę grupę klientów przenosząc biznes do sieci? Czy wiesz, że posiadając własny sklep internetowy, możesz rozszerzyć sprzedaż, wchodząc na marketplace? Pokażemy ci, jak to zrobić!

PAKIET POWITALNY

Nowi sprzedawcy, którzy dołączyli do Allegro, aktualnie mogą skorzystać z  pakietu powitalnego. W  ramach tego udogodnienia sprzedający otrzymuje do 100% zniżki na prowizję od sprzedaży i do 50% zniżki na prowizję od sprzedaży w ofercie wyróżnionej. Oprócz tego może za darmo wystawiać oferty w kategoriach, w których standardowo naliczane są opłaty, skorzystać z 200 bezpłatnych, 10-dniowych cykli promowania swoich ofert – tzw. Wyróżnienie i wziąć udział w promocji umożliwiającej skorzystanie z bonusu w wysokości 300 zł brutto na usługę Allegro Ads.

ALLEGRO DLA POCZĄTKUJĄCYCH I ZORIENTOWANYCH

Dynamiczny rozwój eCommerce w Polsce i na świecie jest odpowiedzią na preferencje kupujących. W obawie o zdrowie swoich i bliskich w czasie pandemii, z wygody lub z powodu braku czasu na wizytę w stacjonarnych sklepach –najchętniej robią zakupy, siedząc wygodnie przed komputerem. Na Allegro jest aż 117 tysięcy aktywnie działających małych i średnich przedsiębiorstw. Ta platforma to pierwszy wybór wśród polskich internautów kupujących online. Mowa oczywiście o Allegro, które zajmuje 10miejsce wśród najbardziej rozpoznawalnych platform eCommerce na całym świecie. Rozpoczęcie sprzedaży na Allegro to dobry wybór, tym bardziej, że miesięcznie platformę odwiedza 20mln osób! Czy wiesz, że najlepiej rozwijający się na platformie sprzedawcy potrafią w ciągu roku zwiększyć swoją sprzedaż nawet o 118 proc.? Możesz być jednym z nich!

REJESTRACJA KONTA

Aby założyć konto na platformie Allegro, wejdź na stronę www.allegro.pl. W tym celu należy:

  • wypełnić formularz rejestracyjny (wpisać: adres e-mail, numer telefonu, login, hasło, informacje o firmie, kraj i NIP);
  • aktywować adres e-mail w ciągu 24 godzin;
  • wykonać przelew weryfikacyjny w wysokości 1,01 zł (wpłacona kwota zostanie zwrócona po kilku dniach);

DLACZEGO WARTO

To mnóstwo kategorii produktowych, liczne opcje promowania ofert i łatwość obsługi. Jest to idealne miejsce, aby rozwinąć skrzydła w biznesie i zwiększyć sprzedaż, ponieważ platforma oferuje nam ogromną bazę klientów, doskonałą infrastrukturę operacyjną, logistyczną i marketingową. Sama rejestracja konta jest intuicyjna i nie ponosimy kosztów początkowych.

TWOJA PIERWSZA SPRZEDAŻ

Po zarejestrowaniu konta firmowego na Allegro, należy określić kategorię produktów, które zamierzamy sprzedać. Tu warto dowiedzieć się, dlaczego tak ważna jest trafność. Chodzi o to, aby opis oferty zawierał takie słowa i frazy, które wpisywał będzie w wyszukiwarkę potencjalny klient. Na trafność wyszukiwania wpływ mają m. in. dane z zakładki „Jakość Mojej Sprzedaży”, z której dowiemy się, jak zoptymalizować wyświetlanie oferty, czy pierwsze zdjęcie produktu spełnia wymagania oraz czy oferta zawiera wszystkie istotne informacje, jak parametry i wybór odpowiedniej kategorii (więcej informacji: www.allegro.pl/pomoc). Rzetelnie uzupełniony profil to klucz do sukcesu.

ZWIĘKSZ TRAFNOŚĆ SWOJEJ OFERTY!

Aby zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą, zwróć uwagę na:

  • zdjęcia – „kupujemy oczami”, zadbaj o wyraźne, profesjonalne zdjęcia na białym tle;
  • opis produktu – powinien zawierać praktyczne informacje, zbuduj go w oparciu o język korzyści. Wypunktuj informacje, dodaj akapity, pogrub czcionkę przy kluczowych informacjach;
  • nagłówki – wyróżnij ofertę nagłówkiem spójnym ze zdjęciem i opisem produktu. Zastosuj słowa kluczowe;
  • cenę – kupujący porównuje ceny produktów, nie zawyżaj jej;
  • oferty specjalne – oferta darmowej wysyłki i gratisy to większy ruch, a więc i sprzedaż;
  • opinie kupujących – pozytywne recenzje budują zaufanie wśród nowych klientów.

Partnerem materiału jest Allegro

Najnowsze