Oto jedna z wielu historii z życia wziętych, pokazująca, jak w praktyce przydatne jest Ubezpieczenie Auto Assistance w LINK4.
Pani Weronika (31 l.) z Warszawy sprawdziła swojego ubezpieczyciela w sytuacji awaryjnej i przekonała się, jak ważne jest móc liczyć na pomoc fachowców w trasie w razie niespodziewanych kłopotów.
Planowałyśmy ten wyjazd z koleżankami od dawna. To miała być nasza babska majówka na Helu. Trzy przyjaciółki i żadnych facetów. Pełen relaks. Wyjechałyśmy w piątek wieczorem, żeby od rana już być na plaży. Jak było do przewidzenia, od razu przy wyjeździe z miasta utknęłyśmy w korku, ale nic nie mogło zmącić naszych doskonałych nastrojów. Podróż mijała nam szybko i bez postojów. Pierwszą przerwę w trasie zrobiłyśmy dopiero na stacji benzynowej za Gdańskiem.
Dziewczyny poszły rozprostować kości i wypić kawę w restauracji, a ja zatankowałam. Jedna z koleżanek chciała jeszcze zabrać coś z plecaka w samochodzie. Dałam jej więc kluczyki do auta. Jak się okazało, to nie był dobry pomysł. Kiedy do nas wróciła, zapytałam, czy zamknęła samochód. Owszem drzwi auta dokładnie zatrzasnęła, ale… z kluczykami leżącymi na tylnym siedzeniu! Aż mnie zmroziło. I co teraz robić?!
Było po 23.00. Kto nam teraz pomoże? Dziewczyny zaczęły już tracić głowę. Przecież mam ubezpieczenie w LINK4 - niech oni nam pomogą – pomyślałam. Wybrałam numer z mojej polisy ubezpieczeniowej i od razu w słuchawce odezwał się spokojny głos konsultanta. Pokrótce opowiedziałam, co się stało i podałam naszą dokładną lokalizację. Nie minęło pół godziny, jak podjechał specjalnie oznakowany samochód z fachowcem. Wszystko zajęło mu trzy minuty. Kilkoma wprawnymi ruchami, przy pomocy specjalistycznego sprzętu odblokował zamek i drzwi były otwarte. Kamień spadł mi z serca. Jesteśmy uratowane – pomyślałam i serdecznie podziękowałam za pomoc.
Jak to dobrze, że do mojej polisy OC wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie Assistance. O włos uniknęłyśmy dużych kosztów przymusowego noclegu gdzieś na trasie, nie mówiąc o tym, że nad morze dojechałybyśmy z dużym opóźnieniem. Na szczęście pomoc w LINK4 zadziałała błyskawicznie i mogłyśmy ruszyć przed siebie. Po dwóch godzinach już byłyśmy na miejscu i rozpakowywałyśmy się w naszym hotelu. A od rana – zgodnie z planem – plażowanie! Weekend nad morzem uratowany i to bez żadnych dodatkowych kosztów.
Co zyskujemy z Auto Assistance w LINK4?
W trasie mogą Cię spotkać różne nieprzewidziane sytuacje. Assistance to ubezpieczenie, dzięki któremu otrzymasz niezbędną pomoc już w pierwszych chwilach po zdarzeniu. Obejmuje ona zarówno kierowcę, jak i pasażerów samochodu i świadczona jest na terenie całej Polski i niemal całej Europy.
Ubezpieczenie Auto Assistance w LINK4 obejmuje:
- pomoc techniczną w wyniku awarii, wypadku, uszkodzenia, kradzieży i wandalizmu
- naprawę na miejscu zdarzenia
- holowanie do wskazanego przez Ciebie miejsca (limit odległość w zależności od wybranego wariantu ubezpieczenia, aż 500 km już w wersji podstawowej)
- wymianę koła
- uruchomienie w przypadku rozładowanego akumulatora
- dostarczenie paliwa
- pomoc, jeśli paliwo zamarznie lub jeśli nalejesz niewłaściwe
- złomowanie
- otwarcie w przypadku utraty, lub zniszczenia kluczyków
- pokrycie kosztów parkowania do 2 dni
oraz jedno z poniższych świadczeń do wyboru:
- samochód zastępczy do 5 dni w razie wypadku, lub kradzieży
- nocleg w hotelu **/*** (jeżeli do zdarzenia dojdzie pow. 20 km od miejsca zamieszkania)
- transport kierowcy i pasażerów do celu podróży lub miejsca zamieszkania powyżej 20 km.
Warto wiedzieć: Usługa otwarcia auta w razie utraty lub zniszczenia kluczyków, która jest jednym z najczęściej wykorzystywanych świadczeń w ramach ubezpieczenia, występuje w każdym, nawet podstawowym, pakiecie Assistance w LINK4. Ubezpieczenie Auto Assistance dostępne tylko w pakiecie z OC lub OC/AC.
Więcej informacji, w tym wszystkie limity i ograniczenia, znajdziesz w OWU na stronie link4.pl.
Materiał powstał przy współpracy z Grupą PZU.