Nju mobile: Opinie użytkowników - Odradzam i ostrzegam!

2014-01-20 13:43

Gdy wiosną 2013 roku sieć Nju mobile wchodziła na rynek, konkurencja szybko zmobilizowała swoje szeregi i wyszła z nowymi propozycjami. Startowy pakiet internetowy Heyah kosztował o połowę mniej niż pakiet Nju mobile, a sieć Play wprowadziła abonament za 29 zł. O uśpionej czujności możemy mówić w przypadku Plus GSM. Sieć nie zareagowała na rewolucję cenową konkurencji.

- Nju mobile nie jest do interesowania się i główkowania, za co się płaci, a za co nie, tylko do łatwego korzystania – tak na swoim fanpage'u na Facebooku reklamuje się sieć Nju mobile.

Opinie o sieci pojawiające się na internetowych forach i blogach podają w wątpliwość łatwość korzystania z oferty telekomunikacyjnej grupy PTK Centertel.

W lipcu zachęcaliśmy Was do wydawania opinii na temat Nju mobile. Pod tekstem Nju mobile: Opinie użytkowników, propozycje konkurencji wciąż pojawiają się nowe komentarze. - Mam Nju mobile od 2 miesięcy. Pierwsza faktura przyszła 9 zl. Druga miała być 29 zł a przyszło do zapłacenia 140 zł. to jest jakieś porąbane. Njumobile to zwykli oszuści i naciągacze (...). Sprawdziłem dokładnie wyciąg i są policzone opłaty za połaczenia do Play - pisze jedna z komentujących osób.

Według informacji podanych na oficjalnej stronie Nju mobile, jedna z ofert gwarantuje, że nie zapłacimy więcej niż 29 zł miesięcznie za rozmowy do wszystkich sieci. Klienci Nju mobile sa poirytowani również słabym zasięgiem sieci. - A mi przerywa połączenia strasznie, z nikim nie można się dogadać, wolę zapłacić 2 razy więcej i mieć normalną jakość połączeń - żali się Agata. Poważne zarzuty pojawiają się również pod adresem pracowników sieci. Internauci zarzucają im brak kompetencji. - ODRADZAM I OSTRZEGAM!!! Gubią dokumenty. Gubią zamówienia. Zgubili moje polecenie zapłaty - dokument w którym są moje dane – skarży się kolejny użytkownik nowej sieci.

Czytaj też: Nju mobile: opinie i fakty vs reklama na YouTube - wszystko o Nju mobile

Nju mobile miała być tanią, ale korzystną alternatywą dla pozostałych sieci komórkowych istniejących na rynku. Wykorzystanie charakterystycznej, bulwiastej postaci i zabawna forma reklamy sugerują, że oferta skierowana jest do młodzieży. Jednak sympatyczny, żółty ziemniak nie zastapi wymiernych korzyści, których – zarówno młodsi jak i starsi użytkownicy telefonii komórkowych – oczekują od swojego operatora.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki