Najwyższy model BMW serii X wkrótce ma rozszerzyć ofertę BMW Group w klasie samochodów luksusowych. Pojazd ma być dowodem, że połączenie dużego samochodu typu Sports Activity Vehicle i zelektryfikowanego napędu jest możliwe. Koncepcyjny pojazd jako model serii iPerformance łączy innowacyjną technologię BMW eDrive z silnikiem benzynowym BMW TwinPower Turbo, zapewniając wydajny i dynamiczny napęd hybrydowy plug-in, który w każdych warunkach dostarcza odpowiednio wysoką dawkę wrażeń z jazdy – bez lokalnej emisji spalin.
Zobacz też: Lifting BMW i3 i nowa szybsza wersja BMW i3S
Rozmiary samochodu są ogromne. Auto mierzy 5020 mm długości, 2020 mm szerokości i 1800 mm wysokości. Rozstaw osi liczy pokaźne 3010 mm, co oznacza, że jest większy o 76 mm w stosunku do modelu X5. Takie wymiary nadwozia pozwoliły stworzyć wnętrze, jakiego w BMW jeszcze nie było. Duży szklany dach panoramiczny pozostawia mnóstwo miejsca nad głowami pasażerów i nadaje wnętrzu lekkości. W trzech rzędach siedzeń umieszczono sześć miejsc, z czego cztery mają charakter ekskluzywnych indywidualnych foteli.
Kierowca i pasażerowie mogą cieszyć się połączeniem klarownych, minimalistycznych form i otwartej przestronności w ekskluzywnej i nowoczesnej postaci. Kabina przedstawia wysoką jakość zastosowanych materiałów oraz skomunikowany system inforozrywki według najnowszych standardów techniki. W oparciach siedzeń zamontowano duże ekrany, a na deskę trafiły dwa wyświetlacze o przekątnej 12,3 cala - w zestawie wskaźników i w centralnym punkcie. Dotykowe monitory pokładowe stanowią nową koncepcję obsługi pojazdu. Szlachetne wykonanie podkreślono częściowo podświetlonym kryształowym szkłem, którym wykończono niektóre elementy służące do obsługi auta.
Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku
/źródło wideo: x-news/