Już jedno takie auto kiedyś jej UKRADLI! Czym jeździ Beata Tadla? ZDJĘCIA

2021-02-11 10:58

Użytkowanie samochodu podczas trwania śnieżnej zimy nie jest łatwe. Osłabiona widoczność przy padającym śniegu, tworzące się zaspy, breja na jezdni i kłopot z parkowaniem z powodu zalegającego śniegu. W takich warunkach nie ma to jak duży SUV z napędem na cztery koła, potrafiący gładko pokonywać przeszkody. Doskonale coś o tym wie Beata Tadla, która na co dzień użytkuje wielką Hondę CR-V. To właśnie taki model auta skradziono dziennikarce blisko 9 lat temu.

Beata Tadla lubi duże i bezpieczne samochody. Miała już róże modele aut, które nie zawsze zostawały z nią na dłużej. Tak było między innymi z kupioną na kredyt Hondą CR-V trzeciej generacji. Pojazd ten został dziennikarce skradziony w 2012 roku, a stratę oszacowano wówczas na 80 tys. zł. Japońskie auta niestety w województwie mazowieckim od lat cieszą się największym zainteresowaniem złodziei. Beata Tadla zatrzymana ostatnio w Warszawie przez policję w celu rutynowej kontroli, została przez funkcjonariusza nawet ostrzeżona przed możliwą kradzieżą: - Mam uważać na swój samochód, bo takie często kradną... A ja coś o tym wiem... - oznajmiła dziennikarka „Super Expressowi” w odpowiedzi na pytanie o powód zatrzymania przez policję. 

Zobacz też: Kasia Cichopek ZA KÓŁKIEM. Gwiazda „M jak miłość” jeździ luksusowym SUV-em - ZDJĘCIA

Jakim teraz samochodem jeździ Beata Tadla? Widać, że gwiazda ma sentyment do Hondy, ponieważ aktualnie użytkuje nową Hondę CR-V Hybrid AWD. To auto piątej generacji, w wersji z hybrydowym układem i napędem na cztery koła. Pod maską pracuje motor benzynowy 2.0 i-MMD, wspierany dwoma jednostkami elektrycznymi (jeden motor elektryczny napędza auto, drugi jest generatorem). Moc systemowa układu wynosi 184 KM i 315 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto w połączeniu ze skrzynią automatyczną e-CVT od 0 do 100 km/h przyspiesza w 9,2 s i rozpędza się do maksymalnej prędkości 180 km/h (ograniczenie elektroniczne). 

Testowaliśmy: Nieoczywiste, japońskie hybrydy. Subaru Forester e-BOXER vs. Honda CR-V Hybrid - PORÓWNANIE, OPINIA

Energia elektryczna jest magazynowana w specjalnej baterii. Samoładujący się układ pozwala na jazdę przy niskich prędkościach w trybie całkowicie bezemisyjnym. Producent informuje, że hybrydowy SUV w cyklu mieszanym średnio zużywa 7,4 l benzyny na „setkę”. Ten wszechstronny pojazd ma eleganckie, wyrafinowane i pojemne wnętrze. O komfort dba bardzo dobre wyposażenie, a masa aktywnych systemów wspierających kierowcę nieustannie czuwa nad bezpieczeństwem podróży. Ile kosztuje nowa Honda CR-V Hybrid AWD w Polsce? Na takie auto z salonu trzeba przygotować conajmniej 150 tys. zł.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki