O takim aucie MARZY niejeden Polak, a Robert Biedroń go ma - GALERIA

2021-03-11 14:20

Praca w Parlamencie Europejskim związana jest z dużym prestiżem, ale także wieloma udogodnieniami i wysoką pensją. Potwierdza to oświadczenie majątkowe byłego posła Lewicy. Robert Biedroń, założyciela partii Wiosna, który od 2019 roku pełni funkcję europosła w Brukseli, poza dwoma niewielkimi mieszkaniami posiada także SUV-a dla ludu. O tym modelu marzy nie jeden Polak! Co to za auto?

Samochód stworzony dla ludu, za którym Polacy często się oglądają podczas wizyty w salonach niemieckiej marki. Chodzi oczywiście o kompaktowego SUV-a z Wolfsburga, którym od pewnego czasu jeździ sam Robert Biedroń. Praca w europarlamencie pozwoliła byłemu posłowi Lewicy zaoszczędzić i odłożyć sporo pieniędzy. Z oświadczenia majątkowego założyciela partii Wiosna wynika, że poza dwoma mieszkaniami o zbliżonym metrażu 41 m2, których łączna wartość to ponad pół miliona złotych, europoseł posiada na własność popularny model marki Volkswagen.

Sprawdź: Ależ bogactwo! Takimi autami jeździ Leszek Miller. Były premier lubi samochody TEJ marki

Rober Biedroń jeździ Volkswagenem Tiguanem

i

Autor: Marcin Wziontek / SE Rober Biedroń jeździ Volkswagenem Tiguanem

Wszędzie go pełno!

Volkswagen Tiguan, bo takim autem jeździ Biedroń, to od niedawna najlepiej sprzedający się model producenta z Wolfsburga, zaraz po Golfie. Kompaktowy SUV cieszy się ogromną popularnością, zwłaszcza na polskich drogach. Podniesiony prześwit, muskularne nadwozie i przestronne wnętrze to cechy, których dzisiaj poszukują klienci. W gruncie rzeczy Tiguan to taki podniesiony Golf, ale ponieważ jest większy i wyższy, jest bardziej rozchwytywany.

Zobacz: Tak zmienił się Volkswagen Tiguan po liftingu 2021. Niemiecki bestseller z nową twarzą - GALERIA

Za sukcesem Tiguana stoi też szeroka gama dostępnych jednostek napędowych. Producent ma w swojej ofercie żwawe silniki benzynowe, oszczędne jednostki wysokoprężne, a od niedawna także wersję hybrydową z gniazdkiem. Jakby tego było mało, Tiguan jest dostępny z 6-biegowym manualem i popularną przekładnią automatyczną DSG. Domyślnie napędzany na przednie koła, w niektórych wariantach występuje także z napędem 4x4 (4MOTION). Kluczową cechą jest chyba fakt, że jego ceny startują w salonach od ok. 100 tys. złotych, a najdroższe i najlepiej wyposażone wersje (z wykluczeniem sportowej odmiany R) nie przekraczają kwoty 170 tys. złotych.

silnik/wersja Tiguan Life Elegance R-Line
1.5 TSI EVO 130 KM (96 kW) 6 biegów 98 090 zł - - -
1.5 TSI EVO 150 KM (110 kW) 6 biegów 103 690 zł 114 890 zł - -
1.5 TSI EVO 150 KM (110 kW) DSG 7 - stopniowa - 124 190 zł 143 590 zł 149 090 zł
2.0 TDI, SCR, 4MOTION 150 KM (110 kW) DSG 7 -stopniowa - 143 190 zł 161 390 zł 166 890 zł

SUV za 150 tysięcy

Egzemplarz Roberta Biedronia, według deklaracji byłego posła, kosztował 140 tys. złotych. Możemy mieć zatem pewność, że na słabo wyposażone auto nie trafiło. Ponieważ auto zostało nabyte stosunkowo dawno, wiemy, że to wersja przed liftingiem. Co prawda nie wiemy, jaki silnik napędza jego SUV-a, ale na zdjęciu można dostrzec elektryczne okno dachowe oraz skórzaną tapicerkę. Nie ma też wątpliwości, że za zmianę biegów jest odpowiedzialna automatyczna skrzynia biegów - a więc jest jakby luksusowo! Dla wielu Polaków Tiguan w takiej konfiguracji to prawdziwe marzenie!

GALERIA - taki jest Volkswagen Tiguan po liftingu

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki