Honda CR-V po liftingu. A może przed? Różnice trudno zauważyć - GALERIA

Piąta generacja CR-V jest na tyle udana, że Japończycy postanowili zostawić jej wygląd w spokoju, a modernizację, którą po prostu "wypadało" zrobić ograniczyli do drobiazgów i detali. Po niecałych trzech latach na rynek wjedzie bardzo subtelnie odświeżony crossover.

Honda CR-V w swojej piątej odsłonie została poddana liftingowi. Widzicie różnice? Spokojnie, po tym liftingu trudno dostrzec jakiekolwiek zmiany. Pod wieloma względami ograniczyły się one tylko do obowiązkowych punktów programu takich jak nowe kolory czy wzory felg. Nieco więcej ulepszeń wprowadzono we wnętrzu. Czym różni się Honda CR-V po liftingu od wersji, która jest na rynku od 2017 roku?

SprawdźNieoczywiste, japońskie hybrydy. Subaru Forester e-BOXER vs. Honda CR-V Hybrid - PORÓWNANIE, OPINIA

Japończycy szybko zastąpią obecnego Civica nowym modelem lecz dla odmiany CR-V pozostanie w ofercie w zupełnie niezmienionej formie. Z zewnątrz auto praktycznie nie różni się od wersji sprzed modernizacji. Nowe wzory felg i lakiery zdradzą roczniki 2021 i nowsze. Przejdźmy tam, gdzie zmiany są jakkolwiek widoczne - do wnętrza.

Honda CR-V po liftingu 2021
Autor: Honda Honda CR-V po liftingu 2021

Honda CR-V po liftingu - nowe wykończenie

Ulepszone ma zostać wnętrze. Honda chwali się, że wykończenie w CR-V po liftingu zostało poprawione, dodano kilka satynowych dekorów, system multimedialny ma działać sprawniej i szybciej, a o prywatność pasażerów zadbają przyciemniane szyby, standardowe w każdej wersji wyposażenia. W końcu mamy również ładowarkę indukcyjną, która będzie wyposażeniem opcjonalnym.

Zmiany techniczne

Zmiany sięgnęły również tego, co mocno wpływa na wrażenia z jazdy. CR-V po liftingu ma być nieco bardziej komfortowe dzięki nowym nastawom zawieszenia. Zmiany nie poszły za daleko, dlatego mamy tu taki sam układ jak wcześniej, tylko inaczej dostrojony. Rewolucji nie będzie, ale jazda może być przyjemniejsza.

Honda CR-V po liftingu 2021
Autor: Honda Honda CR-V po liftingu 2021

W kwestii napędu - bez zmian. Klienci będą mieli do wyboru te same jednostki co wcześniej. Nie zostały one w żaden sposób wzmocnione czy zmodyfikowane. Oznacza to, że w ofercie powinniśmy zobaczyć benzynowy silnik 1.5 VTEC TURBO o mocy 173 KM lub hybrydę generującą 184 KM, której sercem jest 2-litrowy silnik spalinowy, który koła napędza naprawdę bardzo rzadko. Pisaliśmy o sposobie działania tej hybrydy w teście porównawczym.

Najnowsze