Hyundai i20 Active, od standardowego i20 różni się nie tylko wyglądem, ale też podniesionym o 20 mm prześwitem (teraz wynosi 160 mm) oraz dłuższym o 30 mm i szerszym o 26 mm nadwoziem. Wszystko przez powiększone nadkola oraz przestylizowane zderzaki z przodu i z tyłu. Stylistycznej całości dopełniają jeszcze seryjne 16-calowe felgi ze stopów lekkich oraz relingi dachowe. Wnętrze charakteryzuje się ma bogatym wariantem wyposażenia seryjnego.
Nie przegap: TEST Hyundai i20 1.2 MPI vs Skoda Fabia 1.0 MPI + LPG
Pod maską pracuje większość jednostek napędowych ze zwykłego i20, plus turbodoładowana nowość. Silnik wysokoprężny jest jeden - 1.4 CRDi o mocy 90 KM. Pozostałe są benzynowe - wolnossący 1.4 MPI 100 KM, a także turbodoładowany 3-cylindrowy 1.0 T-GDI o mocy 100 lub 120 KM. Słabszy współpracuje z 5-biegową przekładnią manualną, a mocniejszy z 6-biegową.
.
Hyundai i20 Active - CENA w Polsce
.
silnik/wersja | ACTIVE | pakiet PREMIUM |
1.4 MPI 6 MT 100 KM | 61 900 zł | + 6500 zł |
1.4 MPI 4 MT 100 KM |
67 900 zł | + 6500 zł |
1.6 T-GDi 5 MT 100 KM | 63 900 zł | + 6500 zł |
1.6 T-GDi 6 MT 120 KM |
67 100 zł | + 6500 zł |
1.4 CRDi 6 MT 90 KM | 69 900 zł | + 6500 zł |