Królowa życia ZNUDZIŁA SIĘ bulgotem V8-ki? Sylwia Peretti odebrała cichego elektryka! ZDJĘCIA

2020-12-31 21:32

Sylwia Peretti, jedna z uczestniczek programu TTV "Królowe życia" uwielbia obnosić się ze swoim luksusowym życiem. Gwiazda kocha wyzywające kreacje, ostrą amunicję, drogą biżuterię i przede wszystkim szybie samochody. W swojej karierze Sylwia miała już do czynienia z wieloma sportowymi maszynami, napędzanymi przez bulgoczące V8-ki, które chyba już jej się znudziły. W 2021 roku Peretti przesiądzie się do komfortowego elektryka z gwiazdą, którego pod koniec roku odebrała w salonie! Co to za fura?

Sylwia Peretti to kobieta o bardzo ciekawych upodobaniach. Poza droga biżuterią i karabinami gwiazda serialu TTV "Królowe życia" kocha ostrą i szybką jazdę. Sylwia w swojej karierze prowadziła już wiele sportowych samochodów tj. Ford Mustang GT, Mercedes-AMG C 63 Coupe, Audi R8 V10 Plus, a także BMW M8 Competition Coupe Manhart MH8 800, którego jest właścicielką od września br. roku. Swojemu ukochanemu i bardzo rzadkiemu BMW gwiazda nadała imię "Lucyfer".

Sprawdź: Czym jeździ Sylwia Peretti? Nowa "Królowa życia" ma superfury i kocha palić gumę - ZDJĘCIA

Teraz czas na elektryka!

Bulgot dużych, widlastych silników, to dla Peretti chleb powszedni, który najwidoczniej powoli się jej nudzi. Gwiazda TTV postanowiła, że w 2021 roku będzie bardziej "eko", dlatego przesiadła się do elektrycznego SUV-a. Oczywiście, jak to w przypadku Sylwii, nie mogło paść na tanie, popularne auto. Królowa życia odebrała z salonu zupełnie nowego Mercedesa EQC 400, którego nazwała... Maciuś! Luksusowy, elektryczny i pełen bajerów SUV kosztował ją co najmniej 335 tys. złotych.

Na mieście będę turbo eco, na autostradach z Lucyferem bez zmian.

- podkreśliła w swoim filmie Perreti.

Mercedes-Benz EQC 400

Nowy nabytek Sylwii to zupełna nowość w gamie niemieckiej marki. Pierwszy w historii elektryczny SUV spod znaku trójramiennej gwiazdy charakteryzuje się wysokim komfortem i dużą mocą, która pochodzi z dwóch silników elektrycznych o mocy 408 KM i 760 Nm. Cały moment obrotowy, dostępny od samego "dołu" trafia za na wszystkie cztery koła (4MATIC).

Przeczytaj także: Poważne auto czy tylko gadżet? Elektryczny Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC - TEST WIDEO, OPINIA

Ciężki, choć lekki dla oka, waży lekko ponad 2,4 tony, choć w sprincie do "setki" wypada całkiem przyzwoicie (5,1 s.). Prędkość maksymalna tego modelu wynosi z kolei 180 km/h. Umieszczone w podłodze akumulatory o łącznej pojemności 80 kWh pozwalają pokonać na jednym ładowaniu do 400 kilometrów. Ceny tego modelu w polskich salonach startują od 334 700 zł.

WIDEO - taki jest Mercedes-Benz EQC

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki