Toyota C-HR po zmianach: ma nowy silnik, nowe multimedia i odmłodzony wygląd - GALERIA

2019-10-01 10:27

Toyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym wspomaganiem kierownicy. W dodatku lifting japońskiego crossovera przyniósł ze sobą odświeżenie designu. Co dokładnie uległo zmianie?

Wraz z liftingiem Toyoty C-HR, w ofercie miejskiego crossovera pojawia się nowy, wzmocniony napęd hybrydowy. Jest nim Hybrid Dynamic Force, którego 2-litrowy silnik benzynowy dysponuje łączną mocą 184 KM. Dołączy on do udoskonalanego napędu z silnikiem 1,8-litra o całkowitej mocy 122 KM — obydwa te układy są oszczędne i niskoemisyjne.

Sprawdź: Wertepów i dziur się nie boi. Toyota RAV4 2.5 Hybrid Dynamic Force 222 KM AWD-i e-CVT - TEST, OPINIA, WIDEO

Na wyposażeniu z kolei znajdzie się nowy system multimedialny, który rozszerzy ofertę Toyoty w zakresie łączności z telefonem i dostępnych aplikacji. Oznacza to tyle, że nowa Toyota C-HR będzie obsługiwać systemy Apple CarPlay i Android Auto. Nowością jest także nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami. Ponadto nowa wersja multimediów będzie dostępna we wszystkim wersjach wyposażenia.

Toyota C-HR lifting (2020)

i

Autor: Toyota Toyota C-HR lifting (2020)

W kwestii wyglądu nowa C-HR otrzymała nowy pas przedni i tylny, które teraz jeszcze bardziej podkreślają jej nowoczesny charakter. Samochód dalej zachowuje dynamiczną sylwetkę oraz swoje rozpoznawalne cechy. Przednie i tylne reflektory zostały wykonane w technologii LED klasy premium. Światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy połączono w jeden projektor tworzący płynną linię powyżej głównego reflektora. Z tyłu nowe lampy zespolone są połączone lśniącym czarnym spojlerem, z którym tworzą spójną całość.

Zobacz: Ten sedan jest lepszy, niż myślisz: Toyota Camry 2.5 Hybrid Dynamic Force 218 KM e-CVT Executive - TEST, OPINIA

Wspomaganie natomiast zostało zoptymalizowane, aby zapewnić lepsze wrażenia podczas prowadzenia. Wariant hybrydowy z 2-litrowym silnikiem ma teraz także zmodyfikowane zawieszenie, które zwiększa komfort jazdy przy zachowaniu dotychczasowych właściwości jezdnych, a kabina samochodu została jeszcze lepiej wytłumiona.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki