Ulewa w Warszawie zbiera żniwa! Ferrari California utonęło na S8. Co ten kierowca sobie myślał? - WIDEO

2020-06-29 19:28 Jan Guss-Gasiński
Ulewa w Warszawie zbiera żniwa! Ferrari California utonęło na S8. Co ten kierowca sobie myślał?
Autor: Instagram/Sportowawarszafka Ulewa w Warszawie zbiera żniwa! Ferrari California utonęło na S8. Co ten kierowca sobie myślał?

Ulewa w stolicy zbiera pierwsze żniwa. Po kilku upalnych dniach 29 czerwca br. po godz. 17.00 do Warszawy powróciły silne deszcze. Mnóstwo największych ulic jest nieprzejezdnych, studzienki kanalizacyjne zmieniły się w fontanny, a samochody toną. Jednym z zatopionych w poniedziałek aut jest Ferrari California. Kierowca włoskiego egzotyka postanowił przebrnąć przez odcinek S8, ale silnik wyzionął ducha.

Silne deszcze przetoczyły się przez całą Warszawę. Wiele drzew zostało złamanych, a ulice są całkowicie zalane i nieprzejezdne. Przekonał się o tym kierowca egzotycznego Ferrari California, który na odcinku drogi S8 postanowił stawić czoła zalanej po kolana drodze.

Sprawdź: Czy zalane auto to już koniec? Co zrobić, aby uratować samochód i silnik?

Na nagraniu uchwyconym przez świadka widać, jak sportowe coupe zbliża się do mocno podtopionego odcinka. Kierowca nie zważając na sytuację, postanowił przebrnąć przez małe "jezioro", ale próba zakończyła się fiaskiem. Po przejechaniu kilku metrów czubek maski znalazł się już pod wodą, a już po chwili z rur wydechowych wyleciał siwy dym.

Ulewa w Warszawie zbiera żniwa! Ferrari California utonęło na S8. Co ten kierowca sobie myślał?

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Ferrari California

Ferrari California to dwudrzwiowe coupe z włoskim rodowodem, które było produkowane w fabryce w Maranello od 2008 do 2017 roku (testowaliśmy ten model - KLIKNIJ i ZOBACZ). Model ten zasłynął jako najtańszy model producenta z Modeny. Niska cena to jednak pojęcie względne, ponieważ na ten moment za kilku letni egzemplarz na rynku wtórnym trzeba zapłacić od 350 do 600 tys. złotych.

Dowiedz się: Szybki przejazd autem przez kałużę może potem dużo kosztować! Dwa razy się zastanów czy warto

Na początku produkcji Ferrari California napędzał benzynowy silnik V8 o pojemności 4,3-litra, który generował 460 KM. Po modernizacji w 2014 roku do oferty trafiła California T wspomagana turbosprężarką. Odświeżony model był wówczas napędzany przez benzynowe V8 o pojemności 3,8-litra, które dysponowało mocą 560 KM i 755 Nm. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje w tym wypadku 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 317 km/h.

Najnowsze