Volkswagen ma nowe logo! Możemy już się do niego przyzwyczajać

2019-09-10 9:57 Rafał Mądry

Volkswagen się zmienia. Wraz z zaprezentowaniem światu przełomowego, w pełni elektrycznego modelu Volkswagen ID.3, transformacji uległo także firmowe logo oraz identyfikacja wizualna marki.

Zmiany w Volkswagenie odzwierciedla wprowadzenie do oferty aut elektrycznych nowej generacji – modeli z rodziny ID. Do 2025 roku marka z siedzibą w Wolfsburgu będzie miała w ofercie ponad 20 nowych modeli elektrycznych.

Nowa identyfikacja wizualna marki wynika ze strategii „Transform 2025+” przyjętej przez Volkswagena jesienią 2015 r. Marka przygotowuje się teraz do wdrożenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmować będą także samochody dostawcze Volkswagen.

Zobacz koniecznie: Oto Volkswagen ID.3! Jest przełomowy, jak kiedyś Garbus, a potem Golf - GALERIA, WIDEO

Znaleźliśmy m.in. sposób na mocne, nowatorskie i pozytywne pokazanie marki w nowej identyfikacji wizualnej. Volkswagen to teraz „Nowy Volkswagen” – pod względem technologii, produktów i sposobu w jaki sami siebie przedstawiamy

– mówi Jürgen Stackmann, Członek Zarządu marki Volkswagen Samochody Osobowe ds. Sprzedaży i Marketingu.

Kiedy tak silna marka jak nasza zmienia logotyp, wiadomo że musi się to wiązać z przełomowymi wydarzeniami z perspektywy biznesowej. Wkraczamy w erę elektromobilności, której będziemy nadawać tempo. Wielopłaszczyznowy rozwój marki powoduje, że „Nowy Volkswagen” zdecydował się podkreślić wagę swojego przeobrażania poprzez zaprezentowanie m.in. nowego logotypu. Zmieni się też sposób, w jaki będziemy komunikować się z klientami i wszyscy, którzy śledzą nasze działania marketingowe z pewnością dostrzegą te zmiany

– powiedział Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

Volkswagen, nowe logo marki
Autor: Volkswagen Volkswagen, nowe logo marki