Zastanawiasz się nad zmianą pracy? A może jesteś w trakcie szukania nowej oferty? Mamy dla Was jedno z rozwiązań. Dział Service Desk w firmie iNCO czeka właśnie na Ciebie!
Czym zajmuje się Dział Service Desk w firmie iNCO?
Dział Service Desk przede wszystkim obsługuje klientów z zakresu doradztwa na temat produktu oraz wspiera podczas składania wniosków i inicjalizacji produktów uwierzytelniania cyfrowego. Ponad to, wspiera technicznie sektor publiczny w Niemczech w ramach umowy z Bundesministerium (niemieckie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych) oraz sektor medyczny w zamawianiu oraz aktywacji kart służących do uwierzytelniania w infrastrukturze TELEMATIK.
Jak dołączyć do zespołu w iNCO sp. z o.o.?
Najważniejsza jest tutaj znajomość języków. Język niemiecki na poziomie B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub wyżej. Ale nie musisz mieć doświadczenie w IT, firma gwarantuje przecież duży pakiet szkoleń. Pamiętajcie, każdy jest mile widziany!
Nowy pracownik otrzyma:
- atrakcyjne wynagrodzenie za pracę,
- możliwość pracy z językami obcymi w międzynarodowym środowisku,
- pracę w młodym, inspirującym i dynamicznym zespole,
- profesjonalny pakiet szkoleń,
- wsparcie podczas okresu wdrożenia do realizacji nowych zadań,
- szansę na rozwój i szybką możliwość awansu w strukturach firmy,
- stabilną firmę i pracę bez pośredników dla renomowanej marki,
- dostęp do prywatnej służby zdrowia Luxmed,
- program MultiSport (karnety sportowe),
- dostęp do platformy Mybenefits,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- dodatkowe świadczenia dla pracowników w okolicach Świąt,
- dofinansowanie do nauki języka obcego,
- 8-godzinny dzień pracy (w systemie 6:00–18:00),
- opcjonalnie możliwość pracy w systemie 24/7 (dla chcących zarabiać więcej),
- możliwość finansowego wsparcia przy relokacji.
Więcej informacji znajdziecie >>tutaj<<.
Artykuł sponsorowany