Od nowego sezonu Lech Poznań będzie miał nowego sponsora strategicznego. Została nim firma Aforti Holding SA, która już od roku współpracuje z klubem. Dotychczas rolę sponsora strategicznego pełniła firma STS, z którą umowa wygasła w czerwcu. Nie oznacza to jednak końca współpracy. Zakłady bukmacherskie STS w dalszym ciągu będą sponsorem klubu, ale w mniejszym stopniu.
- Lech Poznań jest klubem, który bardzo dynamicznie się rozwija i z roku na rok zyskuje coraz większe uznanie. Również w świecie biznesu, który często bardzo ostrożnie podchodzi do współpracy z przedstawicielami sportu. Fakt, że Aforti Holding po rocznej współpracy z nami zdecydował się na zwiększenie swojego zaangażowania w Kolejorza, i to na poziomie dotychczas rekordowym dla Klubu, tylko potwierdza, że nasza wizja i obrana przez nas strategia wiodą nas w odpowiednim kierunku - mówi prezes Karol Klimczak.
Interia.pl podaje nieoficjalnie, że klub, który podpisał umowę z Aforti na trzy lata, może zarobić nawet kilkanaście milionów, a dokładniej 5 mln złotych rocznie. Klub ani sponsor nie zdradzili jednak kwoty, jaka widnieje na umowie. Nowy sponsor klubu oznacza również zmianę strojów, w jakich wystąpią piłkarze. Na froncie pojawi się logo Aforti. Stroje dla piłkarzy zaprojektowała firma NIKE. "Meczówki" są już dostępne w sprzedaży stacjonarnej oraz sklepie internetowym.
i