Allegro i L'Oréal Polska otwierają nowe, oficjalne sklepy marek

Allegro i L'Oréal Polska rozszerzają współpracę, wprowadzając dedykowane, oficjalne sklepy marek w modelu Direct-to-Consumer (DTC). Decyzja jest kolejnym krokiem w realizacji strategii mającej na celu budowanie bezpośrednich relacji z konsumentami i oferowanie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.

Allegro

i

Autor: Allegro/ Materiały prasowe

W ramach nowej inicjatywy, wybrane marki z portfolio L'Oréal Polska rozbudują swoje oficjalne sklepy na platformie Allegro. Umożliwia to pełniejszą kontrolę nad doświadczeniem klienta, od prezentacji produktu po obsługę posprzedażową, a także pozwoli na bezpośrednie pozyskiwanie cennych danych rynkowych. - Platforma Allegro jest kluczowym filarem polskiego e-commerce i naturalnym miejscem, w którym chcemy prowadzić naszą strategię DTC. Otwarcie dedykowanych e-sklepów na Allegro to inwestycja w bezpośrednią relację z naszymi polskimi konsumentami. Dzięki modelowi DTC możemy zapewnić autentyczność, najszerszą oraz ekskluzywną ofertę dla naszych shopperów. To kolejny dowód na to, jak L’Oréal chcemy wraz z partnerami dokonywać transformacji doświadczeń zakupowych - Adam Nitecki, General Manager E-commerce L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. - Jak potwierdza nasze najnowsze badanie Customer Journey 2025, kupujący najczęściej rozpoczynają ścieżkę zakupową na platformach handlowych – wskazuje je blisko co drugi badany, w tym 36% wybiera Allegro. Obecność w tym kanale zakupowym jest więc kluczowa w strategiach rozwoju sprzedaży online. Obecność oficjalnych sklepów marek L'Oréal na Allegro w modelu DTC skutecznie łączy dwa światy: bezpośredniej, jakościowej komunikacji marki z kupującym z zasięgiem i narzędziami marketplace’ów. To znakomity przykład współpracy kluczowych graczy rynkowych, dzięki którym polski konsument zyskuje najwyższą jakość oferty i najlepsze doświadczenia zakupowe - Adam Adamiak, Director, Group Category Management Health & Beauty, Supermarket.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki