„Niezmiernie cieszymy się, że po raz pierwszy w Polsce będziemy mogli osobiście spotkać się z klientami i przybliżyć im LifeWear – odzież tworzoną według naszych japońskich wartości: jakości, trwałości i prostoty. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego UNIQLO w Europie. Wierzymy, że warszawski pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane” – komentuje Taku Morikawa, prezes UNIQLO Europe.
Zobacz także: Wielki QUIZ o znanych i inspirujących kobietach. Nie znać odpowiedzi na te pytania to wstyd!
- Domy Towarowe Wars Sawa Junior to doskonałe miejsce dla najpopularniejszych międzynarodowych marek, które debiutują na polskim rynku. Nasza śródmiejska lokalizacja jest wyjątkowa - w sąsiedztwie głównych węzłów transportowych, dzielnic biznesowych i najpopularniejszych atrakcji turystycznych Warszawy. Jesteśmy przekonani, że to doskonałe usytuowanie dla Uniqlo.. Poprzez współpracę z takimi markami chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, które ceni szczere relacje z markami i bezpośrednie doświadczanie ich oferty handlowej” – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate, firmy będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.