Kampania opiera się na współpracy z wyjątkową grupą młodych twórców, reprezentujących różnorodne pasje i style. W roli ambasadorów kolekcji występują m.in. Ellen Alaverdyan, 12-letnia basistka z Las Vegas, której muzyczna pasja rozwija się dzięki rodzinnej tradycji i samodzielnej nauce online czy Miles Bonham, 9-letni producent muzyczny z Chicago, okrzyknięty najmłodszym producentem na świecie.
Kampania GAP Back to School 2025 to hołd dla dziecięcej ekspresji i osobowości. W kolekcji dominuje denim, wygodne dzianiny oraz miękkie bluzy z charakterystycznym logo marki.
Każdy z młodych ambasadorów nosi stylizacje odpowiadające ich pasjom i osobowości. Kampania nie tylko prezentuje modę, ale też inspiruje inne dzieci do bycia sobą.
Wybrane modele z kolekcji:
- kurtki z kapturem,
- jeansy typu baggy, klasyczne kurtki Icon,
- bluzy typu pullover i z kapturem
- spodnie cargo,
- spódnice i spodnie typu parachute,
- klasyczne topy,
- longsleeve’y z nadrukami.
Kolekcja GAP Back to School 2025 dostępna jest w sprzedaży online oraz w sklepie stacjonarnym Westfield Arkadia GAP od 18 sierpnia.
i
i
i