Premiera linii miała miejsce 19 maja, a herbaty są dostępne w sieci sklepów Biedronka, w formie opakowań zawierających 20 torebek. Sugerowana cena detaliczna wynosi 9,99 zł.
Letni smak z ulubionymi twórczyniami
Obie influencerki aktywnie uczestniczyły w procesie tworzenia smaków, nadając produktom swój osobisty charakter:
- Lipton x Wersow – borówka. Delikatna, subtelna i idealna na chwilę relaksu – owocowa mieszanka z nutą borówki, inspirowana kobiecym stylem i spokojem codziennych rytuałów.
- Lipton x Fausti – pomarańcza. Energetyzująca i soczysta – herbaciana kompozycja z wyraźnym akcentem pomarańczy, idealna na ciepło w chłodniejszy wieczór, lub na zimno - z kostkami lodu w wersji orzeźwiającej
Influencerki z misją smaku
Wersow (Weronika Sowa) to jedna z najbardziej rozpoznawalnych twórczyń internetowych w Polsce – jej Instagram śledzi ponad 3 miliony fanów. W projekcie z Liptonem postawiła na smak, który oddaje jej estetykę i zamiłowanie do chwili dla siebie.
Faustyna Fugińska, znana ze swojej naturalności i humoru, reprezentuje nowoczesne podejście do codziennych wyborów. Jej propozycja – herbata pomarańczowa – to smak pełen energii, idealny dla zabieganych i żyjących intensywnie.
Naturalny smak i codzienny rytuał
Nowe herbaty Lipton idealnie sprawdzą się zarówno na ciepło, jak i jako baza orzeźwiających napojów w wersji na zimno– z lodem, cytrusami czy świeżymi ziołami. To doskonała propozycja na lato dla wszystkich, którzy szukają alternatywy dla słodzonych napojów i jednocześnie lubią być na bieżąco z trendami.
i
i