LIDL handel promocja

i

Autor: Marcin Wziontek/SUPER EXPRESS LIDL handel promocja

Trwa wielki miesiąc wege! Czas na tofu z Lidla

2022-01-26 15:29

Miesiąc wege w Lidlu nadal trwa! W każdym tygodniu stycznia w sprzedaży pojawiają się specjalne promocje, a także kolejne nowości wśród produktów pochodzenia roślinnego, m.in. marki Vemondo, która już zdobyła serce konsumentów i zyskała status kultowej! Na te produkty polują nie tylko osoby, które zdecydowały się ograniczyć mięso w swoje diecie, ale także ci, którym zależy na urozmaiceniu jadłospisu i włączeniu do niego większej ilości warzyw i owoców.

W tym tygodniu Lidl Polska przygotował nową ofertę z artykułami dedykowanymi osobom, które chcą przetestować lub włączyć do swojej diety produkty pochodzenia roślinnego. Już od poniedziałku, 24 stycznia, do środy, 26 stycznia, w sklepach Lidl Polska znajdziemy specjalną ofertę na tofu Vemondo (dostępne w dwóch wersjach: naturalne oraz wędzone) – przy zakupie dwóch sztuk za drugi produkt zapłacimy jedynie 1 zł (2,74 zł/ 100 g/ 1 opak. zamiast 4,49 zł za sztukę przy zakupie dwóch produktów). W najnowszej ofercie promocyjnej znajdziemy także napój roślinny Tymbark Just Plants (dostępne wersje na bazie kokosowej oraz ryżowej, 2,99 zł/ 250 ml/ 1 but.), a także napoje roślinne Inka, które tym razem będą w sprzedaży w Lidlu po raz pierwszy (6,99 zł/ 1 l/ 1 opak.). 

 Lidl nie zapomina także o karnawałowych łowcach słodkich smakołyków i przekąsek. W ofercie pojawią się bowiem pączki wegańskie (2,39 zł/ 110 g/ 1 szt.) oraz wege zapiekanki alla bolognese (3,29 zł/ 138 g/ 1 szt.). Oferta promocyjna obowiązuje od poniedziałku, 24 stycznia, do środy, 26 stycznia bądź do wyczerpania zapasów. 

Najnowsza oferta Lidl Polska to jedno z szeregu działań podejmowanych przez sieć, aby zachęcić kolejne grupy konsumentów do wzięcia udziału w miesiącu wege i wprowadzenia do swojej diety większej ilości produktów roślinnych. Dodatkowo sieć wystartowała ze wspólną inicjatywą zorganizowaną z Fundacją WWF Polska. Kampania edukacyjna odbywająca się pod hasłem „Chroń planetę, robiąc obiad” ma na celu promowanie diety przyjaznej planecie, która jest nie tylko korzystna dla naszego zdrowia, ale także dobra dla środowiska. 

Lidl Tofu

i

Autor: Materiały prasowe Lidl Tofu
Jarosław Gowin w kawiarni

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki