Co ma Iggy Pop do piwa Palikota? Można się zdziwić

2021-03-28 19:13

Iggy Pop, gwiazdor słynący z utworu "The Passenger" wystąpił w reklamie piwa Janusza Palikota? I mówimy tu o piwie smakowym. To, że gwiazda rocka reklamuje piwo, to jeszcze nic dziwnego. Zaskakuje jednak fakt, że chodzi o smakowy, delikatny napój. O co dokładnie chodzi i jak sprawę komentuje sam Janusz Palikot?

Janusz Palikot

i

Autor: Damian Klamka/East News

Iggy Pop, właśc. James Newell Osterberg Jr.[5][6] (ur. 21 kwietnia 1947 w Muskegon) – amerykański muzyk, wokalista, autor tekstów, aktor filmowy. Jeden z najważniejszych pionierów punk rocka i prekursor nowej fali. Nazwany został „ojcem chrzestnym punka” teraz pojawia się w reklamie...piwa smakowego browaru Tenczynek należącego do Janusza Palikota. Iggy Pop został twarzą kampanii #NieWstydźSię!, która promuje piwo Tenczynek o smaku Marakuja. - Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem-symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy. Pokazuje, że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców. Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. (…) Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach – powiedział w mediach Janusz Palikot, jeden z właścicieli browaru Tenczynek. Tenczynek Marakuja to piwo w klasycznym stylu Lager, wzbogacone smakiem tropikalnego owocu marakui. Za recepturę piwa Marakuja odpowiada piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński.

Sonda
Które z nich najchętniej pijesz?
Wiosna zagościła w Bydgoszczy. Kwiaty rosną już w Ogrodzie Botanicznym UKW

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki